پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مهر 1398 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 61659

شورای فنی بررسی پروژه‌های عمرانی حوزه کهگیلویه برگزارشد

به گزارش خبرنگارصدای جنوب، نشست شورای فنی جهت بررسی پروژه‌های عمرانی حوزه کهگیلویه بزرگ امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون عمرانی استاندار، مدیران و سایر اعضای عضو این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگارصدای جنوب، نشست شورای فنی جهت بررسی پروژه‌های عمرانی حوزه کهگیلویه بزرگ امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون عمرانی استاندار، مدیران و سایر اعضای عضو این شورا برگزار شد.

یکی از پروژه‌های طرح شده در این نشست تعریض ورودی دهدشت-سه راهی طولیان بود.پروژه‌ای که ۲۸ اسفند ماه سال ۹۳ برای مدت ۸ ماه عقد قرار داد شد اما بعد از گذشت ۵ سال این پروژه که ۳۸ میلیارد ریال اعتبار دارد تنها با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شده است.

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از طولانی شدن این پروژه گفت: وقتی در نشست‌های فنی شهرستان‌ها اختیاری زیادی به دستگاه‌ها نمی‌دهیم به این دلیل است که پروژه‌ای تعریف می‌کنند و با ۴۰-۵۰ درصد پیشرفت رها می‌کنند و دوباره به سراغ پروژه جدیدی می‌روند.

این مسوول عنوان کرد: دلائل اجتماعی سیاسی و هر چیزی که اسمش را بگذاریم پشت این قضیه است و ملاک‌ها در کمیته‌های شهرستان غیر از ملاک‌های کاری مدنظر است.

نوروزی بیان کرد: چندین سال است که در همه جلسات و نشست‌ها پروژه چرام-دهدشت و ورودی طولیان مطرح می‌شود و معلوم نیست این پروژه‌ها چه زمانی به نتیجه می‌رسند.

در ادامه پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه مجری این طرح گفت: ورودی دهدشت طولیان چند سالی است که رها شده البته پیمانکار در این محور مطالباتی دارد و به همین دلیل هم نمی‌شود او را خلع ید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه خیلی به ورودی‌های دهدشت توجه نشده گفت: تعریض ورودی دهدشت-طولیان به همراه چند پروژه دیگر جزء اولویت‌های کاری است و امیدواریم در این مدت کم تعیین تکلیف شود.

عزیز فیلی هم در پایان با اشاره به منابع محدود پروژه‌های عمرانی گفت: یکسری منابع محدود داریم و با این منابع محدود فقط پروژه‌ها را زخمی می‌کنیم، بیش از دو هزار پروژه عمرانی نیمه کاره در این استان رها شده که خود ما مسوولان در این وضعیت مقصریم.

وی با تأکید مجدد بر بالا بودن تعداد پروژه‌های زخمی در استان گفت: قبل از اینکه حادثه ناگواری در این محور شاهد باشیم نسبت به تعریض محور اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت