پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1398 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 61700

جلسه شورای استانی و اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

در راستای عملیاتی سازی برش شهرستانی بسته انتظارات مدرسه در سند تحول بنیادین،جلسه شورای استانی و اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

پایگاه خبری صدای جنوب:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سیاست های حاکم بر برنامه ششم توسعه اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین وظیفه آموزش و پرورش بستر سازی و عملیاتی ساختن سند تحول بنیادین تا درون مدرسه است.

 به گزارش صدای جنوب به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان، هادی زارع پور گفت: رویکرد سند تحول بنیادین اجرای متعادل و متوازن سند تحول بنیادین است که باید در بخش‌های مختلف اجرا شود.
وی تاکید کرد: برش شهرستانی و بسته انتظارات مدرسه باید تا پایان مهرماه تکمیل و از طرف دبیرخانه سند بررسی و مورد تایید قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش یادآور شد: اعضای جلسه با جدیت نسبت به پیگیری و انجام وظایف محوله اقدام نموده و در صورت نیاز به مدیران مدارس شهرستان‌ها و مناطق آموزش لازم داده شود.
رضایی معاون آموزش متوسطه و دبیر شورای سند تحول بنیادین استان هم گفت:سند تحول بنیادین به ابعاد مختلف دانش آموزان توجه دارد  و تنها به یک بعد و یک ساحت توجه نشده بلکه روابط اجتماعی،دینی،اخلاقی ،اعتقادی،جسمی و حتی محیط زیست مورد توجه قرار گرفته و در واقع تربیت دانش آموزان در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
در پایان هر کدام از اعضای جلسه نظرات خود را در خصوص هرچه اجرای بهتر سند تحول بنیادین و تقویت همکاری  در قالب سند بیان کردند

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت