پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1395 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 6176

امام جمعه گچساران:

رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ناکامی دشمنان را در پی داشت

حجازی گفت: مردم ایران با رهبری امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و تجهیز شده عراق ایستادگی کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 امام جمعه گچساران گفت: رشادت های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس یاس و ناکامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی را در پی داشت.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران، با گرامیداشت ۳۱ شهریور سالروز دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات، رشادت ها، فداکاری، ایثارگری و شهادت طلبی ملت ایران است.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تعدادی زیادی از کشورها به صورت رسمی و غیر رسمی از عراق حمایت می کردند، گفت: مردم ایران با رهبری امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و تجهیز شده عراق ایستادگی کنند.
امام جمعه گچساران افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس نتیجه ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان ایران و نمونه ای بارز از بیداری اسلامی است.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند با روش های مختلف از جمله تهدید و تحریم باورهای دینی ملت ایران را تضعیف و خدشه دار کنند اما به لطف الهی هرگز موفق نخواهند شد.
وی عید غدیر خم را تجلی امامت، آغاز راه ولایت اعلام کرد و گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبیین ارزش های فرهنگ علوی در جامعه اسلامی است.
وی عید غدیر خم را به عنوان روز تاجگذاری ولایت و امامت دانست و افزود: این روز بسیار با ارزش و نقطه اوج ولایت است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت