پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1398 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 61784

مرحله دوم آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی دهدشت در حال اجراست

اسفندیار برخه شهردار دهدشت در نشستی با مسؤولان واحدهای این شهرداری گزارشی از خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف ارائه داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اسفندیار برخه امروز در نشستی با مسؤولان واحدهای شهرداری دهدشت اظهار داشت: از خرداد ماه امسال تاکنون ۸۵ میلیارد ریال ترمیم، آسفالت و روکش خیابان‌ها و معابر دهدشت انجام شد.

شهردار دهدشت گفت: مرحله دوم آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی در حال کار است.

وی تصریح کرد: آسفالت خیابان‌های گلزار، پست قدیم، کمربندی دوم در این مرحله ترمیم و روکش شده و عملیات آسفالت خیابان‌های دستیار، ابوذر غفاری، جابر، کارگر و سه خیابان از کوی ۶۰ دستگاه نیز طی هفته آینده آغاز خواهد شد.

برخه با بیان اینکه واحدهای شهرداری متناسب با امکانات و توان مالی کارهای خوبی انجام دادند، افزود: ارائه برخی خدمات در شهرداری نوپا است و نیاز به همکاری شهروندان دارد.

 

وی اضافه کرد: راه‌اندازی اتوماسیون اداری از جمله خدماتی است که در راستای قانونمندی و رعایت عدالت در پرداخت‌ها صورت گرفت و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشت.با این حال به خاطر رو شدن مشکلات یک دهه سختی‌هایی در اجرا دارد که می‌طلبد با سعه صدر و تکریم ارباب رجوع نسبت به رفع آن اقدام کرد.

شهردار دهدشت گفت: کسانی که به فرار از قانون عادت دارند از راه‌اندازی اتوماسیون اداری شهرداری راضی نیستند وی از همکاران خواست با سعه صدر به مردم خدمات‌دهی کنند.

برخه گفت: موکب شهرداری در روز اربعین به عزاداران حسینی خدمات‌رسانی می‌کند علاوه بر آن کمک‌هایی نیز به موکب شهدای دهدشت و موکباستان در شلمچه می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت