پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1398 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 61822

خطیب جمعه چرام:فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، عرصه فرهنگی عرصه جهاد است/عملیات دستگیری زم یک ضربه حیثیتی بزرگ دیگر به سازمان‌های قدرتمند و مقتدر فرانسه و آمریکا و رژیم صهیونیستی بود/شبکه‌های اطلاعاتی جهان در شوک این شاهکار فرزندان جوان، مومن و انقلابی ملت ایران مانده اند

این فرزندان انقلابیِ اطلاعات سپاه هستند که موفق می‌شوند چند سازمان اطلاعاتی جهان را که قدرت‌های بلامنازع این عرصه هستند جاگذاشته و به هدف نزدیک شده و او را به دام بیاندازند. در حال حاضر همه‌ی این شبکه‌های اطلاعاتی در شوک و بهت این شاهکار فرزندان جوان و مومن و انقلابی ملت هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام؛ حجت الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام ظهرامروز درجمع نمازگزاران چرامی گفت:به فرموده رهبر انقلاب، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئناضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

خطیب جمعه چرام بیان کرد:به فرموده رهبر انقلاب، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنافضای مجازی انقدر اهمیت دارد که دشمن از این طریق بدنبال ضربه به نظام اسلامی بوده است وهزینه نیز میکند.

حجت الاسلام دکترافشارافزود:یکی از کانال های دشمنان انقلاب کانال امدنیوز بود . از اقدامات کثیف آمدنیوزعملیات روانی گسترده‌ برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ️دروغ پردازی ،️تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات تروریستی و️ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور که در آشوب های سال ۹۶ شاهد نقش برجسته ی این کانال ضد انقلاب بودیم.

وی بیان کرد:روح‌الله زم، سرشبکه‌ی سایت و کانال آمدنیوز توسط نیروهای مومن و انقلابی و خبره‌ی سازمان اطلاعات سپاه طی یک عملیات ترکیبی، پیچیده و چندلایه دستگیرشد. در چهل روز گذشته این دومین ضربِ شصت اطلاعات سپاه به دشمنان امنیت ایران است. حدود یک ماه قبل، این سازمان موفق شد در یک عملیات، تیم ترور سردار سلیمانی را شناسایی و منهدم نماید.

امام جمعه چرام عنوان کرد:اهمیت دستگیری فرد مفلوک و مزدوری چون روح اله زم از جهت شخصیت حقیر وی نیست. اهمیت این اقدام بزرگ، به دلایل ذیل است:
۱. عملیات مزبور طبق اطلاعیه سپاه، یک عملیات نرم و سختِ مرکب از عملیات امنیت فیزیکی، سایبری، اطلاعاتی و چندلایه بوده که موفق شده با بهره‌گیری از ابزارهای نوین، از سپرهای چندلایه اطلاعاتی سازمان اطلاعاتی قدرت‌مند فرانسه عبورکند و او را با شگردهای پیچیده اطلاعاتی به تور انداخته و دستگیر نماید.
۲. این عملیات پس از بی‌آبروکردن سیستم دفاع موشکی آمریکا و غرب توسط نیروهای و دولتهای جبهه‌ی مقاومت، یک ضربه حیثیتی بزرگ دیگر به سازمان‌های قدرت‌مند و مقتدر فرانسه و آمریکا و رژیم صهیونیستی است. این فرزندان انقلابیِ اطلاعات سپاه هستند که موفق می‌شوند چند سازمان اطلاعاتی جهان را که قدرت‌های بلامنازع این عرصه هستند جاگذاشته و به هدف نزدیک شده و او را به دام بیاندازند. در حال حاضر همه‌ی این شبکه‌های اطلاعاتی در شوک و بهت این شاهکار فرزندان جوان و مومن و انقلابی ملت هستند.
۳.زم، یک خلاصه و چکیده‌ای از اطلاعاتِ سازمان‌ها و عناصر اطلاعاتی دنیا و شگردهای پیچیده‌ی آنان را به همراه دارد، که تخلیه‌ی اطلاعاتی وی می‌تواند رازهای زیادی را برملا کرده و ره‌آورد ارزش‌مندی از روش‌های اطلاعاتی این سازمان‌ها را در اختیار سپاه قرار دهد.
۴. مهم‌تر از این مساله، شبکه‌ها، عناصر و افراد نفوذی داخلی هستند که با دقت و سرعت مضاعف باید شناسایی و بدون مجامله و تعارف، با رعایت مصالح جامعه به مردم معرفی شوند. مردم ما حق دارند بدانند آن درصد از اخبار منتشره و اسنادی که زم به آن دست می‌یافت از چه طریقی به او می‌رسیده است. این بُعد از واقعه بیش از هر بخش دیگری مورد مطالبه و توجه است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت