پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1398 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 61848

موکب شهدای شهرستان کهگیلویه میعادگاه عاشقان و دلدادگان حسینی

فرقی ندارد جامانده و یا زائر بزرگترین تجمع بشری باشی،کافیست در مسیر جاده دهدشت،بهبهان به موکب شهدای کهگیلویه برسی ،آنجا شور حسینی و دلدادگی را به وضوح می بینی…

پایگاه خبری صدای جنوب:

موکب شهدای شهرستان کهگیلویه میعادگاه عاشقان و دلداگانی که برای پذیرانی از زائران اربعین برپا شده و هر روزه پذیرای خیل عظیمی از عاشقان حسینی است.

این موکب برای سومین سال پیاپی است که در کیلومتر ۵۵ جاده ارتباطی دهدشت – بهبهان برپا شده و از زائران اربعین حسینی پذیرایی می نماید.

مسئول موکب شهدای شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: این موکب از ۱۱ مهرماه کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت – بهبهان آغاز کرد.

زینی‌پور با بیان اینکه در این موکب بیش از ۵۰ خادم الحسین در حال خدمت رسانی به زائران هستند، افزود: علاوه بر صبحانه، ناهار، شام و میان وعده محل‌هایی برای اسکان زائران نیز پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زائران تا ۳ روز پس از اربعین ادامه دارد، گفت: تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار خدمت به زائران ارائه شده است.

زینی‌پور افزود: زائران استان‌های کرمان، یزد، فارس، خراسان جنوبی، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان، بوشهر و سیستان وبلوچستان و همچنین زائران دو کشور افغانستان و پاکستان با عبور از این مسیر به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کنند.

برپایه گزارش صدای جنوب،در این موکب علاوه بر اسکان پذیرایی صبحانه، ناهار و شام انواع نوشیدنی‌ها مانند چای، دمنوش و شربت به زائران مسیر عشق و دلدادگی ارائه می‌شود.

جامعه رسانه کهگیلویه نیز در این اقدام معنوی پیشقدم هست و ۴خبرنگار سیدروح الله احمدی،سیدمجتبی تقوی،میرامین سبحانی و سیدمجتبی خوش رفتار ،بصورت شبانه روزی همپای دیگر خادمان به زوار اباعبدالله الحسین خدمت می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت