پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1398 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 62038

استاندار عنوان کرد:

معرفی دستگاه‌های کم‌کار اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد به مقامات کشوری

نشست کارگروه اقتصادی مقاومتی برگزار شد و استاندار استان ضمن انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرایی شدن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تهدید کرد که این کم کاری به مقامات کشوری دستگاه ها و معاون اول رییس جمهور گزارش داده می شود.

پایگاه های خبری صدای جنوب:

حسین کلانتری  گفت: برخی مدیران ما مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی که به دستشان می‌رسد را در کشوی میزشان قرار می‌دهند و اگر تا ۶ ماه هم جلسه‌ای نداشته باشیم، آنها را پیگیری نمی‌کنند که این مدل مدیریتی، جهادی نیست و استان رشد و توسعه پیدا نمی‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دبیرخانه کارگروه اقتصاد مقاومتی هم انتقاد کرد و افزود: عملکرد استان در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور با ۳۰ استان مقایسه و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، زیبنده نیست در حوزه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید سران کشوری است کاری انجام ندهیم در حالی که باید تلاش کنیم تا در این زمینه اعتباری بگیریم.

وی عنوان کرد: عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌ها مرا مجبور کرده که با مقامات کشوری این دستگاه‌ها مکاتبه کنم پاسخ‌های شما ما را قانع نکرد و امیدوارم برای مقامات کشوری پاسخ قانع کننده داشته باشید.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رونوشت عملکرد ضعیف دستگاه‌ها در عدم اجرای مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی به دکتر جهانگیری رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارسال شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: امیدوارم آخرین موردی باشد که کوتاهی دستگاه‌ها در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را شاهد هستیم.

وی در پایان از عملکرد برخی دستگاه‌ها تقدیر کرد و یادآور شد: عملکرد برخی دستگاه‌ها خوب بود و امیدوارم سایر دستگاه‌ها نیز چنین عملکرد خوبی داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت