پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آبان 1398 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 62266

امام جمعه گچساران پاسخ تاجگردون را داد

به کسانی که مردم را برده خودشان می دانستند و نظام هم اعدامشان کرد افتخار نکنید

امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت:در حدیثی از پیامبر اکرم(ص)نقل شده است که عشقی خداوند در دل مومنین نسبت به ابا عبدالله علیه السلام قرار داده است که هیچگاه این عشق از یاد نخواهد رفت و در حقیقت راهپمایی باشکوه و باعظمت اربعین نمایانگر این عشق الهی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت:در حدیثی از پیامبر اکرم(ص)نقل شده است که عشقی خداوند در دل مومنین نسبت به ابا عبدالله علیه السلام قرار داده است که هیچگاه این عشق از یاد نخواهد رفت و در حقیقت راهپمایی باشکوه و باعظمت اربعین نمایانگر این عشق الهی است.

حجت الاسلام سیدامین الله حجازی افزود:ده ها میلیون انسان از کشورهای عالم در این راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کردندو هیچکس نمی تواند این اقتدار را بشکند و در واقع آنجا انسان متوجه می شود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و عظمت اربعین آن است که همه دنیا در مقابلش ناتوان است و مقدمه ای برای ظهور حجت (عج)است.

حجازی تصریح کرد:حضرت آقا اخیرا در دیداری نکاتی خطاب به جوانان فرمودند که اکر شما جوانان در مسیر حق ثابت قدم باشید کشور و دنیا اصلاح می شود یعنی ایتکه با وعده هدی دروغین نتوانن در شما تزلزل ایجاد کنند

امام جمعه گچساران گفت:اخیرا نیز دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت آمد نیوز را داشتیم که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات پیچیده وی را دستگیر کردند و هنوز دنیا گیج و مبهوت مانده است و رعب و وحشتی در میان دشمنان کشور ایجاد شده است و افرادی هم در این خصوص شناسایی شده اند.

وی افزود:۲۸ صفر را در پیش رو داریم که به همه مومنین تسلیت و تعزیت عرض می کنم و امیدواریم در این چند روز آخر ماه صفر بهره کافی و وافی را ان شالله از مراسمات و عزاداری ها ببریم.
حجازی تصریح کرد:توصیه ای به عزیزان کاندیدا مجلس آینده را دارم و طبیعی است که هر کسی تلاش دارد برنده شود که در چارچوب قانون هم مانعی ندارد اما برخی جاها لازم است خطوط قرمز مراعات شود گرچه تزکیه طاغوت و تزکیه ظالم و کسانی که نظام آنها را اعدام کرد درست و شایسته نیست وبه نوعی نوکری طاغوت هم افتخار ندارد.

امام جمعه گچساران گفت:اینروزها دنیای استکبار تلاش می کند دل مردم ایران را خالی کند و متاسفانه برخی افراد نادان هستند و برخی ها به نوعی بر همین طبل می کوبند که نظام در سراشیبی سقوط است، اما بدانید که اینگونه نیست و جهان دارد به میل ایران شکل می گیرد.

وی افزود:ایران‌ اسلامی امروز در جهان قدرتمند است و دولت آمریکا در حال منزوی شدن است و نیایید جوری حرف بزنید که مردم دلسرد بشوند و نه اینگونه که از لیبرالیسم حمایت شود و آنهایی که تعمدا در مملکت هم کار شکنی می کنند همان تفکر لیبرالیستی را یدک می کشند.

حجازی تصریح کرد:رهبری فرمودند دشمن در ۹۶تلاش هایی کرد که در ۹۸نتیجه بدهد وبا این تفاسیر امروز برخی ها آنهایی را با طاغوت بودند و نظام اسلامی اعدامشان کردباز می خواهند دوباره رونق بدهند و سرزبان ها بیافتند.

امام جمعه گچساران گفت:حضرت امام راحل فرمودند انقلاب ملت ایران مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)است و یقین بدانید این اتفاق رخ خواهد داد بنابراین توصیه می کنم برخی دولتمردان و مسیولان مملکت از لیبرالیسم آمریکایی حمایت نکنید و از کسانی که خون مردم را مکیدند و با طاغوت همراه بودندومردم را برده خودشان می دانستند و نظام هم اعدامشان کرد افتخار نکنیدو دنیا ارزش این را ندارد .

وی افزود:سردار سلامی عنایت کردند و به استان ما تشریف آوردند و پروژه های بسیار زیادی را افتتاح کردند امروز سپاه پاسداران در کنار مردم و با اقتدار در کنار ملت حضور دارند و این از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت