پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1398 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 62399

نگاه ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناطق محروم/ باشت ،زیلایی ،دیشموک و یاسوج برایم فرقی ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان در اولویت است گفت: در برابر خدمات‌رسانی به ساکنان زیلایی، پیچاب و دیشموک با ساکنان شهرهای بزرگ همچون یاسوج یک مسئولیت دارم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسین کلانتری اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار و محروم برای مدیران دستگاه‌‌های اجرایی باید اولویت باشد و نسبت به مردم و اهالی مناطق محرومی همچون پیچاب باشت، زیلایی و دیشموک با شهر یاسوج یک مسئولیت دارم.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم باید به نقاط محروم و کمتر برخوردار استان بیشتر توجه شود و بنا به همین دلیل هنگام حضور وزیر نیرو در استان سفر را اول از کهگیلویه آغاز کردیم.

کلانتری با بیان اینکه برنامه‌هایم را دو ساله بسته‌ام، افزود: بیش از دو هزار پروژه عمرانی در استان داریم که برای اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها اولویت‌بندی کرده‌ایم و به‌طور مثال در حوزه راهسازی جاده یاسوج-شیراز، پاتاوه-دهدشت و گچساران-بهبهان در اولویت است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در زمینه صنعت آب کار بلندی انجام نشده است به گونه‌ای که اهالی شهر یاسوج همچنان برای آب شرب از چاه استفاده می‌کنند که در صورت کاهش بارندگی با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

کلانتری با اشاره به اینکه ۵ شهر آب مطمئن و پایدار ندارند، بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری آبرسانی به این شهرها از سد کوثر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم و در واقع در حوزه آب نیز اولویت‌ها تعریف و دسته‌بندی شده است.تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت