پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آبان 1398 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 62548

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه در ۱۵ روستای بخش دیشموک

در راستای سیاست های سازمان بسیج و اجرای طرح شهید رهنمون مبنی بر تلاش برای کاهش محرومیت از مناطق کمتر برخوردار امروز بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه به مناطق بخش دیشموک اعزام شدند

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: بسیج جامعه پزشکی در قالب تیم های مامایی، پزشکی، بهداشت محیط، پرستاری، بهداشت روان، تغذیه، شنوایی سنجی و بهداشت دهان و دندان در طول سال خدمات رایگان به روستاهای حومه غربی بخش دیشموک ارائه می دهد.

دکتر منصور تقوی افزود: در این اردوی یکروزه ۲۵ نفر از بسییجیان در قالب ۵ تیم در ۱۵ روستای حومه غربی دیشموک خدمات رایگان ارائه کردند.

تقوی هدف از این کار را کاهش محرومیت دانست و گفت: با یک برنامه ریزی و نیاز سنجی مشخص می شود که در هر روستا چه خدماتی ارائه شود.

وی اظهارکرد: در طول هفته جاری در روستای سردو متخصص زنان بیش از ۷۰ بیمار را ویزیت کرده زیرا مردم این منطقه از مرکز درمانی  مجهز فاصله دارند و به همین علت بر آن شدیم تا خدمات رایگان به آنان ارائه دهیم.

دکتر تقوی ادامه داد: کارشناسان بهداشت روان آموزش های مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچون خودکشی و مقابله با خشم را ارائه می دهند.

وی تصریح کرد:از ابتدای سال  جاری تا کنون بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه پنجاه و دو تیم بهداشتی ،درمانی و آموزشی به مناطق محروم مذکور اعزام نموده است

برپایه گزارش صدای جنوب،روستاهای لیلون ،سرغل .ده گرو شهید پرواز،ده قاضی .ده گروسفلی، ده گرو وسطی .باقله دون .لاوه پاتل .مله گوراب .سربیشه علیا،سربیشه وسطی .سربیشه سفلی ،گودبن بردله .شهسواری از روستاهایی هستند که از این خدمات بهرمند شدند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت