پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1398 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 62612

اجرای عمومی آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت

مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه اظهارداشت: تعدادی از آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی در دهدشت اجرا می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه از اجرای عمومی تعدادی از آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی در دهدشت خبر داد.

ثارالله آذریتون گفت: این اجراها از ۱۶ آبان ماه به مدت هشت روز در سالن های شهید آوینی و شهید نحوی دهدشت برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه گفت: نمایش ماهی‌ها نه ماهی اثر هنرمندان گچساران به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی کورش شمس در دو روز شانزدهم و هفدهم آبان ماه ساعت ۱۸ در سالن شهید آوینی روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش چفترچین اثر مسلم نارکی از دیگر نمایش‌های گچساران است که روزهای هجدهم و نوزدهم ساعت ۱۸ در سالن شهید آوینی اجرا می‌شود.

ثارالله آذریتون گفت: صدمین سالگرد فتح گریه به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مهرداد علی‌پور از هنرمندان گچساران بیست و یکم و بیست و دوم آبان ماه به مدت دو روز به نمایش گذاشته خواهد شد.

این مسؤول افزود: اجرای عمومی نمایش شب ساعت هشت به نویسندگی پویا کاکاوند و کارگردانی فرشاد داودیان و ثارالله آذریتون از دهدشت نیز بیست و سوم و بیست و چهارم آبان ماه در سالن شهید نحوی برگزار می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت