پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آبان 1398 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 62812

خداحافظی با قبض کاغذی/اجرای طرح قبض سبز در راستای حذف قبوض کاغذی برق اجرا می‌شود

از ابتدای مهر تمام قبوض کاغذی برق مشترکان جای خود را به قبوض سبز و روش های الکترونیکی داده است.

 

به گزارش صدای جنوب؛امروز در حاشیه نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه در شهر چرام مدیرتوزیع برق شهرستان چرام اقدام به برپایی میز خدمت با هدف تشریح نحوه دریافت و پرداخت قبوض برق به روش الکترونیکی (قبوض سبز ) برای نمازگزاران عزیزکرد.

مهندس برزین زاده مدیر توزیع برق شهرستان  چرام در این خصوص به خبرنگارصدای جنوب گفت: طرح قبوض سبز در راستای اطلاع رسانی پیامکی مصرف برق برای مشترکین ، یکی از راهکارهای کاهش مصرف کاغذ و اجرای طرح دولت الکترونیک می باشد.

وی همچنین گفت: با توجه به تاکید وزیر محترم نیرو مبنی بر لزوم ارائه قبوض الکترونیکی به مشترکین صنعت برق، خوشبختانه از ابتدای مهرماه  امکان ارائه صورتحساب برق مصرفی به کلیه مشترکین بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

برزین زاده افزود: در این راستا به منظور اجرای دقیق و جامع طرح قبض سبز و حصول اطمینان از ارائه صورتحساب الکترونیکی بصورت صحیح و به موقع و یکپارچه سامانه متمرکز ارائه قبوض الکترونیک به شماره ۳۰۰۰۷۵۱۲۱ در شرکت راه اندازی شده.

وی همچنین در ارتباط با مزایای اجرای این طرح، به صرفه جویی در مصرف کاغذ و وقت مشترکان ، جلوگیری از مفقود شدن قبض‌ها و  رفاه حال مشترکان ،کاهش مراجعات حضوری، افزایش بهره وری  و حفظ محیط زیست اشاره کرد

برزین زاده گفت: نحوه محاسبه هزینه برق مشترکان در قبوض الکترونیکی همانند قبوض کاغذی اجرا می شود و با الکترونیکی شدن قبوض، هیچگونه تغییری در نحوه محاسبه قبض برق مشترکان اعمال نشده است.

وی افزود ؛ بر  اساس این طرح  اطلاعات ۱۱ هزار مشترک برق شهرستان چرام تا پایان شهریور به طور کامل جمع آوری و پس از یک دوره ارسال پیامک و رفع  اشکلات ، صورت حساب های کاغذی به طور کامل حذف شده اند

برزین زاده در پایان گفت :از همه مشترکین عزیز تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورتحسابهای خود ما را در زمینه  وصول به موقع مطالبات شرکت برق یاری و کمک نمایند.

.
.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت