پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1398 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 62865

تکذیب انتخاب مدیر کل ارشاد استان کهگیلویه وبویراحمد/استاندار:معرفی ۱۰ نفر برای مصاحبه به وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی/هنوز به جمع بندی نرسیده اند

هرچند در روزهای اخیر برخی از سایت های خبری از انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداده و تاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت را برنده این انتخاب معرفی کرده بودند اما پیگیری ها نشان می دهد اداره عریض و طویل ارشاد استان همچنان بدون مدیر است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات یاسوج با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲ سوال  پاسخ گفت.

در این بازدید از کلانتری سوال شد با توجه به این که جامعه فرهنگی و هنری استان جامعه حساسی است و موضوعات را به دقت پی‌گیری و رصد می‌کنند و اکنون بیش از چند ماه است که ارشاد استان مدیر ندارد چه دلیلی دارد که این دستگاه بزرگ فرهنگی این همه مدت مدیر نداشته باشد.

کلانتری با بیان اینکه دولت و ما در استان نسبت به حوزه فرهنگ حساس هستیم و اصولا ریشه هر چیز را در حوزه فرهنگی می‌دانیم اظهار کرد: هر چند ممکن است که بیشتر به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها همچون ساخت پل و مدرسه و جاده و توسعه برق و آب باشیم اما دلیل نمی‌شود که از حوزه فرهنگ غافل شویم.

وی با بیان اینکه برای توسعه و عبور از محرومیت‌ها بیش از هر چیز به فرهنگ‌سازی نیاز داریم افزود: در باب انتخاب مدیر ارشاد هر چند که همه دستگاه‌های فرهنگی در این اداره‌کل خلاصه نمی‌شود اما برای انتخاب مدیر این دستگاه بیکار ننشستیم و تاکنون بیش از ۱۰ نفر جهت مصاحبه رفته‌اند و وزارت باید به یک جمع‌بندی برسد.

کلانتری وظیفه مدیریت ارشد استان را در این زمینه تنها تسهیل‌گیری و معرفی افراد دانست و گفت: آن‌ها هم برای انتخاب مدیر ارشاد دلایل خاص خود را دارند و اگر به جمع‌بندی برسند آمادگی داریم که یک روزه این کار را انجام دهیم هر چند که من هم معتقدم کمی دیر شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت