پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آبان 1398 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 62902

در کارگروه اشتغال چرام مطرح شد:

خبر خوش صمیمی، برای برطرف شدن مشکلات ۱۲ واحد تولیدی شهرستان چرام+تصاویر

جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان چرام با حضور صمیمی دوست معاون استاندار ومسئولان استانی و شهرستانی در چرام برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ ،سرپرست معاونت اقتصادی استانداری به همراه برخی مدیران اقتصادی استان در کارگروه اشتغال شهرستان چرام شرکت کردند و پس از آن نیز از چند واحد تولیدی نیز بازدید کردند.

حشمت الله صمیمی دوست در این نشست گفت: در راستای دستورات استاندار محترم استان در راستای بررسی و حل مشکلات اقتصادی در شهرستان های استان به خصوص نقاط محروم،امروز در شهرستان چرام به اتفاق تمامی مدیران دستگاه‌های اقتصادی،بانکها و موسسات مالی حضور پیدا کردیم و پیرامون حل مشکلات واحدهای تولیدی بحث و بررسی انجام شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،عنوان کرد: حدود ۱۳ طرح واحد صنعتی در شهرستان چرام در زمینه های واحد آب معدنی، کارخانه آسفالت، سیلو، شن و ماسه و بتن داریم.

وی،افزود: خوشبختانه در این جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد، برخی از آنها نیاز به پیگیری و تامین بودجه در استان دارند و برخی هم لازم بود به تهران انعکاس داده شود.
صمیمی دوست،گفت: بر اساس تصمیم هایی که در این جلسه گرفته شد، بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل خواهد شد.
صمیمی پس از این نشست با حضور در چند واحد تولیدی ازجمله کارخانه اهک هیدراته از حمایت دولت برای احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال خبر داد و گفت: در تلاشیم با استفاده از هر ظرفیتی و تزریق منابع مالی و تسهیلات کم بهره واحد‌های راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

سیدحشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید ازکارخانه اهک هیدراته ضمن ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در این پروژه گفت: تصمیمات جدید و کارشناسی شده، برای به نتیجه رساندن این طرح و برخورداری مردم از مزایای آن تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.
وی اشتغال در نظر گرفته شده برای کارخانه آهک هیدراته چرام در فاز اول را ۱۲۰ نفر عنوان کرد و افزود: با راه اندازی کارخانه های عیارسازی، فرآوری و صنایع وابسته میزان اشتغالزایی مستقیم  چند برابر افزایش خواهد یافت.
صمیمی دوست با بیان اینکه تمامی معارضات محلی احتمالی برطرف خواهد شد، اظهار داشت: دولت تمامی تلاش خود را برای رفع محرومیت در استانهای محروم بکار بسته و تا رفع این محرومیت دست از تلاش برنخواهد داشت.
معاون اقتصادی استاندار با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط مجری طرح و پیمانکار پروژه عنوان کرد: این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.
این مسئول گفت: با بهره برداری از این پروژه تعداد زیادی از جوانان بومی شهرستان چرام مشغول بکار خواهند شد که این امر سبب کاهش بیکاری در منطقه خواهد شد.
صمیمی دوست با مخاطب قرار دادن فرماندار چرام اظهار داشت: فرمانداری شهرستان با تمام توان نسب به رفع مشکلات پیش روی این پروژه با مجریان طرح همکاری کند.
معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: استاندار ، معاونین و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تمام تلاش خود را چه در استان و چه در وزارت خانه های مربوطه در جهت راه اندازی کارخانه آهک هیدراته و فسفات چرام به کار خواهد بست.
برپایه این گزارش، در این بازدید مجری طرح و مدیران پروژه در خصوص فعالیت های صورت گرفته و فعالیت های پیش رو توضیحاتی ارائه کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت