پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1398 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 62974

واکنش رییس سازمان جهادکشاورزی استان به شائبه انتخاباتی بودن برخی انتصاب ها/تاج الدینی:انتصاب جدیدی در کار نبوده است

رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از  نمایشگاه کتاب و  مطبوعات در یاسوج  بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از  نمایشگاه کتاب و  مطبوعات در یاسوج  به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

الیاس تاج الدینی گفت: امیدواریم در بخش کشاورزی، دام و طیور و عشایر رسانه ها بتوانند ما را یاری نمایند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی  در در خصوص شائبه انتخاباتی بودن برخی انتصاب ها در این سازمان گفت: هر کس را بر اساس لیاقت و شایستگی و معیارهای فردی انتخاب می کنیم و با صلاحیت و شایستگی به کار گرفته می شوند، بنابراین انتصاب به بنده یا دیگری وابسته نیست.

الیاس تاج الدینی افزود:در این بین تجربه، تخصص و توان افراد هم برای انتصاب ها ملاک است و مورد نظر قرار میگیرد، باید اشاره کنم انتصاب های جدیدی در کار نبوده است و انتصابات گذشته را هم میتوانید مورد بررسی قرار دهید.

وی در خصوص یکی از مشکلات استان که در کنار تولید زیاد محصولات، وجود بازار هدف برای فروش و حذف دلال هاست گفت: شعار جهاد کشاورزی تڪمیل این موضوع است، در سالیان اخیر در بحث ذخیره تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی و بسته بندی کارهای خوبی شده است،.

تاج الدینی ادامه داد:محصولات کشاورزی مادارای  کیفیت خوبی است و قابلیت صادرات  دارد و در استان ما به سمت محصولات ارگانیک رفته و اما در بحث ذخیره سازی مغفول مانده است.

وی تصریح کرد:با احداث سردخانه ها درصدد هستیم این ذخیره سازی ها را افزایش دهیم، آماده استفاده از سرمایه گذار ها برای سردخانه ها هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت