پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آذر 1398 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 63108

کمک ۲۰۰میلیارد ریالی شرکت شهرکهای صنعتی ایران و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران از شهرک صنعتی شماره چهار یاسوج بازدید کرد.

صدای جنوب:

«محسن صالحی»  در این بازدید اظهار داشت: بیش از ۲۱ درصد از ۸۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی موجود در استان‌ ها با رکود مواجه هستند.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران با بیان اینکه حدود ۴۵ هزار واحد صنعتی کوچک در ۸۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان‌ های مختلف کشور مستقر است، گفت: از این میزان بیش از ۲۱ درصد با رکود روبه ‌رو هستند.

به گفته وی، واحد‌های صنعتی کوچک برای رونق تولید می توانند از ظرفیت‌ های مختلف پیش ‌بینی شده از جمله تسهیلات منابع تبصره ۱۸ برای سرمایه در گردش، واحد‌های در دست ساخت و نوسازی و بازسازی استفاده کنند.

صالحی‌ نیا گفت: قیمت واگذاری زمین در مناطق کمتر برخوردار نسبت به استان‌ های توسعه یافته به یک سوم و یا یک چهارم می ‌رسد و تسهیلات ارزان قیمت در قالب تسهیلات تکلیفی و معافیت مالیاتی به این مناطق تعلق می ‌گیرد.

سیدحشمت الله صمیمی دوست نیز در این بازدید گفت: کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی شرکت شهرکهای صنعتی ایران طی درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که صالح ‌نیا با وی داشت، مورد موافقت قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این کمک به جهت رفع مشکلات زیرساختی واحدهای صنعتی کوچک، همچنین نواحی صنعتی و توسعه زیرساخت‌ ها در نواحی و شهرک‌ ها است.

به گفته صمیمی دوست این کمک مشروط به آن است که از محل اعتبارات استانی نیز ۱۰۰ میلیارد ریال به این کار اختصاص یابد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان سازمان برنامه وبودجه استان این مبلغ را تقبل کردند.

وی تصریح کرد: سرجمع اعتبارات در نظر گرفته شده برای زیرساخت‌ های شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استان به ۲۰۰ میلیارد ریال می رسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت