پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1398 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 63153

ویژه های انتخاباتی/ صدای جنوب پل ارتباطی مردم شریف حوزه های انتخاباتی و کاندیداهای محترم

تبلیغات انتخاباتی در این حوزه در موعد قانونی برگزار می شود و کاندیداهای حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پس از ثبت نام در وزارت کشور (یا فرمانداریها) و تایید صلاحیت، به تبلیغات می پردازند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده یکی از پر شورترین حوزه های انتخابیه در انتخابات مجلس است.

تبلیغات انتخاباتی در این حوزه در موعد قانونی برگزار می شود و کاندیداهای حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پس از ثبت نام در وزارت کشور (یا فرمانداریها) و تایید صلاحیت، به تبلیغات می پردازند.

کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم ( انتخابات مجلس ۹۸ ) می توانند از طریق پایگاه خبری صدای جنوب/خبرکهگیلویه/چرام انلاین و دهدشت نیوز از خدمات هر ۴ سایت اعم از معرفی (بیوگرافی کاندیدا، سوابق مدیریتی و اجرایی، برنامه های کاندیدا وغیره) ، ارتباط با کاندیدا ، اعلام طرفداری برای اطلاع رسانی به مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده استفاده کنند.

علاوه بر واتساپ،تلگرام و اینستاگرام خبرنگاران ما از طریق شماره های ۰۹۱۷۶۶۱۸۳۶۸  و ۰۹۱۶۴۸۳۲۸۵۶ با کاندیداهای محترم در ارتباط خواهند بود.

حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی می باشد

انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در هر دوره انتخابات از مشارکت بالای مردم برخوردار است و امید می رود در انتخابات مجلس ۹۸ یا همان انتخابات مجلس یازدهم مشارکت بالایی با فعالیت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده داشته باشد.

تاکنون چهره های مختلفی از طیف های مختلف سیاسی برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده اند که عدل هاشمی پور،محمدموحد،کامرانی ،ابراهیم جعفری،رحیمی نیا،نجات نیا و سیدعبدالله دانشی از جمله این افراد می باشند.

بنابه گفته اتابک  فرماندار کهگیلویه۴۰۰شعبه اخذ رای  در این شهرستان پیش بینی و ثبت نام کاندیداها ازروزیکشنبه ۱۰ آذرماه آغاز میشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت