پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1398 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 63182

خطیب جمعه چرام:در بعضی کالاها قیمت ها بالا رفته و گران شده است و چنین امری فشار مضاعف بر عموم مردم دارد/مسئولان در کنترل قیمت اجناس وعده به مردم دادند

در بعضی کالاها قیمت ها بالا رفته و گران شده است و چنین امری فشار مضاعف بر عموم مردم دارد،سازمان بزرگ صنعت و معدن باید در بازار حضورش را پر رنگ تر کند و با متخلفان برخورد بازدارنده در گران فروشی را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام؛ حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبرانقلاب در جمع بسیجیان در باره غائله اخیر،اظهار کرد: خلاصه کلام رهبری این است که این غائله یک توطئه بزرگ و عظیم و پیچیده، با هزینه هنگفت استکبارجهانی وصهیونیسم جهانی بود.
امام جمعه چرام،عنوان داشت: و اینکه ملت بزرگ ایران با حضور حماسه آفرین خود در یک هفته اخیر، این توطئه را نابود کرد.
وی،افزود:دو هفته اخیر و پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین یکی از بزرگترین نگرانی های مردم ،ثبات در بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی در استان و شهرستان بود،با توجه به جو روانی که  در اثر گران شدن بنزین به وجود آمده است، نظارت بر بازار باید با شدت و جدیت بیشتری دنبال شود.
خطیب جمعه چرام،گفت: در بعضی کالاها قیمت ها بالا رفته و گران شده است و چنین امری فشار مضاعف بر عموم مردم دارد،سازمان بزرگ صنعت و معدن باید در بازار حضورش را پر رنگ تر کند و با متخلفان برخورد بازدارنده در گران فروشی را داشته باشد.
وی،ادامه داد: شاید برادران محترم بگویند ما حضور داریم، قطعا باید حضور داشته باشند فلسفه وجودی این سازمان همین حضور ونظارت در بازار است،آنچه مهم است ،حضور باید بازدارنده باشد،تخلفات در احتکار ، گران فروشی ،کم فروشی و… به حداقل برسد.
حجت الاسلام افشار،ابراز کرد: مسئولان عالی رتبه نظام در کنترل قیمت اجناس وعده به مردم دادند و این وعده به عهده صنعت و معدن و تعزیرات است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت