پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آذر 1398 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 63200

اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخاباتی سالم هم قسم شدند

حسین کلانتری با بیان اینکه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه ۱۰ آذرماه آغاز و تا روز شنبه ۱۶ آذرماه ادامه دارد، افزود: مدت زمان ثبت نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

صدای جنوب:

اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد جمله استاندار، فرمانداران و مسئولان کمیته‌های مختلف این ستاد برای برگزاری یک انتخابات سالم و با رعایت امانت‌داری، بی‌طرفی و بدون هرگونه جانبداری هم قسم شدند.

حسین کلانتری در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همه مصمم هستیم تا انتخابات را بر اساس آموزه‌های دینی و بر ریل قانون برگزار کنیم و هدف سلامت، امنیت، امانت داری و مشارکت بالای مردم است و حق انتخاب با مردم بوده و آنچه که مردم انتخاب کنند و خروجی هر چه باشد برای ما اهمیت دارد به آن ارج می‌نهیم و مبارک است.

وی عنوان کرد: تمام فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخابیه و دیگر روسای کمیته‌های این ستاد چنانچه به هر عنوان و دلیلی قادر به انجام وظایف خود نسبت به رعایت کامل مر قانون و تعهد، رسالت، تکلیف و امانتی که در امر انتخابات به آنها واگذار شده نمی‌باشند و یا با معزوراتی روبه‌رو بوده در همین جلسه اعلام کنند و من به شهامتش ارج نهاده و در جای دیگری به خدمت می‌گیرم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مجریان و دست‌اندرکارا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت