پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آذر 1398 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 63260

با همراهی بزرگان بویراحمد و فعالان اصلاح طلب؛

گزینه مورد اعتماد سیدباقر موسوی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد

ایزدپناه را در روز نامنویسی جمعی از بزرگان شهرستان بویراحمد به همراه برخی دیگر از فعالان اصلاح طلب این حوزه انتخابیه همراهی می کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اردوان ایزدپناه  فرزند محمد، متولد روز ششم شهریورماه ۱۳۴۷ دارای سه فرزند ( ۲ دختر و یک پسر)، برادر اولین شهید تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی و کارشناسی مدیریت دولتی، سابقه هفت ماه حضور در جبهه های نبرد در سال های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۴ ، ایثارگر گردان فجر، لشکر المهدی(ع)،گردان امام حسین(ع)، غواصی حضرت رسول(ص) و حضرت زینب(س) و لشکر ۱۹ فجر. دارای سوابق متعدد در حوزه های مختلف از سال ۱۳۷۲ تاکنون.

 

محل سکونت اولین گزینه اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اکنون استان البرز شهر کرج است.

 

معاون سازمان بازرسی استان البرز مسوولیت کنونی اردوان ایزدپناه است.

 

ایزدپناه را در روز نامنویسی جمعی از بزرگان شهرستان بویراحمد به همراه برخی دیگر از فعالان اصلاح طلب این حوزه انتخابیه همراهی می کردند.

 

حاج قوام فروزان  قاضی خوشنام اصلاح طلبان که با ایثار سیاسی خود نشان داد بفکر  اتحاد در اردوگاه مستحکم  اصلاح طلبان بویراحمد و دنا است در این روز، اردوان ایزدپناه  را در فرمانداری بویراحمد همراهی نمود تا به دیگر فعالان این اردوگاه معنای واقعی ایثار سیاسی را آموزش دهد.

 

حاج قوام فروزان بابکانی از نوادگان اردشیر بابکان  و فاتح جزایر سه گانه خلیج فارس از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار رفت و به شیخوخیت بزرگان اصلاحات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا احترام گذاشت که بی تردید این  ایثار می تواند برای دیگر اصلاح طلبان  سرمشق  باشد.

 

سیدباقر موسوی جهان آباد  رهبر اصلاح طلبان بویراحمد و دنا بعد از ردصلاحیت های مستمر از سوی شورای نگهبان این بار قصد کاندیداتوری ندارد و گفته می شود این جریان سیاسی، اردوان ایزدپناه را گزینه نهایی خود برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی می کنند.

 

اصلاح طلبان در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از ” غلام محمد زارعی ” نماینده کنونی بویراحمد و دنا در خانه ملت حمایت کرده و بدنبال حمایت آنها، وی پیروز آن انتخابات شد.

اخبار دریافتی حکایت از حمایت نکردن اصلاح طلبان بویراحمد و دنا از ” زارعی ” دارد و بنابه شنیده ها، آن ها به این نتیجه رسیده اند که این بار از ” زارعی ” عبور کرده و با هرنتیجه ای در انتخابات مشارکت داشته باشند.

 

هرچند باید منتظر اتفاقات روزها و ماههای آینده بود و هراحتمالی هم در عالم سیاست امکان پذیر است اما بنظرمی رسد مسیر اصلاح طلبان این بار برخلاف تمامی دوره های گذشته مسیر مشخصی بوده و آرای اصلاح طلبان واقعی این بار در حوزه  بویراحمد و دنا مشخص خواهد شد.

 

اصلاح طلبان بویراحمد و دنا بعد از ۱۶ سال شکست، این بار آمده اند خود را احیاء کنند و البته احیاء خود را در کاندیداتوری ” اردوان ایزدپناه ” مطالبه کرده اند.

 

گزینه نهایی آنان فردی آرام، متین و اخلاق مدار است که هیچگاه خط مشی اصلاح طلبی را کنار نگذاشته و بر عقیده خود پافشاری نموده است.

 

سید باقر موسوی جهان آباد  نماینده کهنه کار مجالس پنجم و ششم شورای اسلامی که شاید نام ” ژنرال اصلاحاتی ” را برآن گذاشت این بار به سرزمین مادری اش آمده تا با معرفی ” ایزدپناه ” بار دیگر ثابت کند همان ” سی باقر ” سال های نه چندان دور سرزمین پُرافتخار ” بویر ” است.

 

نام سی باقر  همچنان در دیار بویراحمد بوی  شجاعت می دهد و محبوبیت  و این بار در سال های پایانی دهه ۹۰ بوی  استقامت و غیرت  می دهد.

 

خطبه های آتشین دفاعی سی باقر از مردم بویراحمد در دوران اوج اصلاحات در میدان معلم یاسوج و در حضور رئیس جمهور وقت، همواره ” شاه کلید ” ” شجاعت ” این ” ژنرال اصلاحاتی ” در بین مردمان ” وفادار ” زادگاهش است.

 

او البته این بار آمده است تا ” اصلاح طلبان واقعی ” را از صف ” اصلاح طلبان قلابی ” جدا کُند و در این بین همانند سال های گذشته از عُمرش، قراراست ” هزینه هایی” هم پرداخت کند اما بنظر می رسد تفاوت ” دوغ از دوشاب ” نیز نتیجه خوبی برای اردوگاه این جریان سیاسی در بویراحمد و دنا در انتخابات یازدهم باشد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت