پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1398 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 63277

قضاوت داور دهدشتی در رقابت های بین المللی کشتی جام «آلانز» کشور روسیه

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخاب محمدرضا رحیمی برای قضاوت در این رقابت ها از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید محمدتقی علوی روز یکشنبه  اظهار داشت: رقابت های بین المللی کشتی با نام جام «آلانز» از ۱۳ تا ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ در شهر قفقاز کشور روسیه برگزار می شود.

وی افزود: کشتی گیران مرد رده سنی بزرگسالان از سراسر جهان در این رقابت ها حضور یافته و به مدت یک هفته به مصاف یکدیگر می روند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخاب محمدرضا رحیمی برای قضاوت در این رقابت ها از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

علوی عنوان کرد: رحیمی ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تیم ملی کشتی مردان رده سنی بزرگسالان برای قضاوت در این رقابت ها عازم کشور روسیه می شود.

وی ابراز داشت: محمدرضا رحیمی تنها داوری از ایران است که در این دوره از رقابت ها قضاوت می کند.

علوی گفت: رحیمی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد در رشته تربیت بدنی و اهل شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه است و سابقه قضاوت در چند تورنمنت و رقابت مهم ملی و بین المللی را در کارنامه دارد.

وی اظهار داشت: برخی از این قضاوت ها شامل رقابت های نوجوانان و جوانان اروپا در کشور لهستان، تورنمنت بین المللی سرکیسیان در کشور ارمنستان، رقابت های نونهالان آسیا و جام های معتبر ملی از قبیل تختی و یادگار امام است.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت