پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1398 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 63326

به مناسبت فرارسیدن هفته معلولان؛ مسئولین از مرکزتوانبخشی شکوفه های امید دیدن کردند+تصاویر

صبح امروزبه مناسبت بزرگداشت۱۲آذر روز جهانی معلولان  رئیس  اداره بهزیستی شهرستان چرام به همراه مسئولین شهرستان و چند نفر از کارکنان اداره بهزیستی از مرکز توانبخشی حرفه آموزی دخترانه بالای ۱۴سال شکوفه های امید بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛صبح امروز به مناسبت بزرگداشت۱۲آذر روز جهانی معلولان  رئیس  اداره بهزیستی شهرستان چرام به همراه مسئولین شهرستان و پرسنل اداره بهزیستی از مرکز توانبخشی حرفه آموزی دخترانه بالای ۱۴سال شکوفه های امید بازدید بعمل آوردند.

راکبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان چرام ضمن تبریک ۱۲ آذر،روز جهانی معلولین گفت:بیش از پانصد میلیون نفر به دلیل نقص در سیستم روحی و مغزی جسمی و حسی از معلولیت رنج می‌برند.

وی افزود:به معلولان باید فرصت داد و شرایط را باید برای آن ها مهیا کنیم تا استعدادهای هنری و فکری خود را به نمایش بگذارند.

عزیزی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت:باید ارتباط بیشتری با معلولین برقرار کنیم و به معلولین نگاه ویژه ای کنیم.

در ادامه افسردیر بخشدار مرکزی چرام ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزاری این جلسه گفت:باید نگاه ویژه و خاصی به معلولان داشته باشیم و سعی کنیم مشکلات آن ها را برطرف کنیم.
در پایان به همه معلولان این مرکز توابخشی،هدایایی اهدا شد.

گزارش : محسن زارعی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت