پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1398 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 63690

یادداشت مدیر بهزیستی کهگیلویه در زمینه بازتاب سخنان سردارهاشمی پور درباره افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

عدل هاشمی پور شخصی نیست که به معلولان و مددجویان توهین کند بلکه میخواهد کاری کند که عزتمند و با بازوان توانمند خود ارتزاق نمایند و وابستگی صددرصدی به مستمری دریافتی نداشته باشند …

صدای جنوب:

مدیر اداره بهزیستی کهگیلویه در یادداشتی به صدای جنوب به حواشی و بازتاب سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ در روز ثبت نام در انتخابات مجلس پیرامون عزت کهگیلویه در برخی رسانه ها واکنش نشان داد.

جهانگیر افشانده نوشت:

سردار عدل هاشمی پور کسی نیست که به معلولین، مددجویان و محرومین توهین کند بلکه برای عزت و سربلندی آنها گام و قدم خیر برمیدارد. به استناد آیه شریفه(من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) باید سپاسگزار خادمین این مردم شریف و با عزت باشیم در هر کسوت و ردایی که باشیم و هرکس که باشدو نباید با سوء تعبیر از الفاظ و کلمات خادمین دلسوز انگیزه ادامه خدمت را از آنها سلب نمود. با توجه به اینکه کمک ها و مساعدت های نماینده محترم مسبوق به سابقه بوده و از زمان حضور اینجانب بعنوان پاسخگوی مطالبات جامعه هدف بهزیستی در این اداره ایشان در چند مورد با رایزنی با وزارت نفت مبالغی را اخذ و به حساب بهزیستی واریز و ما هم بر اساس قوانین و دستورالعمل ها به جامعه هدف پرداخت می نمودیم. معلولین ناشنوارا به عتبات عالیات فرستادند، بر دستان معلولان و مددجویان بوسه می‌زند و بر پیشانی معلولانی که دست ندارند بوسه می‌زند،در حد وسع و توان به صورت شخصی در تامین ضروریات بعضی از جامعه هدف در حضور اینجانب اقدام نموده و با توجه به پشت نوبت بودن افراد زیادی که از سالها قبل کمیسیون تایید شده داشتند و مزایایی دریافت نمی نمودند با پیگیری به همراه ایشان از اداره کل، سازمان بهزیستی کشور و وزارت رفاه صددرصد افراد دارای کمیسیون را تا پایان شهریور ۹۶ از دریافت افزایش مستمری بهره مند نمودیم که البته به وظیفه خود عمل کردیم و آمدیم که خدمت کنیم نه خیانت. ایشان در حال حاضر هم پیگیر تحت پوشش قراردادن متقاضیان جدیدی هست که از مهرماه ۹۶ در کمیسیون تایید شده اند و هر وقت بنده در ارتباط با مطالبات مغفول مانده جامعه هدف خودم با وزیر معاون وزیر رئیس و معاونان سازمان وقت خواستم با رغبت کامل استقبال کردند و گفتند برا معلولین و مددجویانت هر کاری داشتید و وقت خواستید با کمال میل آماده خدمتگزاری هستم. در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی که امروزه فراگیر شده و در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در برخی موارد فراوانی بیشتری دارد کمک‌های شایانی نموده از قبیل:کاهش تعرفه برق در ماههای گرم سال، احداث بیست و اندی زمین چمن مصنوعی، توسعه زیرساخت‌ها و پیگیری احداث کارخانه ها، سد، سیکل ترکیبی، که در آینده نزدیک به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم تدبیر و امید و پیگیری های شبانه روزی نماینده محترم و خدوم سردار هاشمی پور افراد زیادی مشغول خواهند شد و شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود. فلذا عدل هاشمی پور شخصی نیست که به معلولان و مددجویان توهین کند بلکه میخواهد کاری کند که عزتمند و با بازوان توانمند خود ارتزاق نمایند و وابستگی صددرصدی به مستمری دریافتی نداشته باشند و این تفکر ایشان برگرفته از بیانات مقام عظمای ولایت حصرت آیت الله خامنه ای هست که سالها قبل فرمودند کشور را وابسته به نفت تنها نکنید و الان هم می‌بینیم که دوراندیشی رهبر فرزانه به منصه ظهور نشست و الان در بودجه سال ۹۹ درآمد نفت به ده درصد هم نمی‌رسد. با امید روزی که فاصله بین فقرا و اغنیا به کمترین حد خود برسد.
جهانگیر افشانده رئیس و مسول امور حقوقی بهزیستی شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت