پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1398 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 63785

فرزند شهید رسانه کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه و مطبوعات قدردانی کرد

فرزند شهید خداعفو عبدیان ( شهید رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ) به نمایندگی از خانواده این شهید، با ارسال نامه ای از اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره پدر بزرگوارش قدردانی کرده است.

صدای جنوب:

ایمان عبدیان فرزند شهید خداعفو عبدیان ( شهید رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ) به نمایندگی از خانواده این شهید، با ارسال نامه ای از اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره پدر بزرگوارش قدردانی کرده است؛

در این نامه آمده است: بی‌گمان شهدا شمع محفل بشریتند و شهید هدیه ای است به پیشگاه الهی برای دفاع از اسلام ، ولایت و امنیت جامعه. مشیت و تقدیر خدای متعال چنین شد که ۱۴ سال پیش در یک روز سرد پاییزی گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و تعدادی از دلاور مردان ارتش در حادثه هواپیمای c-130  دعوت حق را لبیک گفتند و به دیار معبود شتافتند و پدر عزیزم کربلایی خداعفو عبدیان، خلعت زیبا و افتخار آفرین شهادت را بر تن  و روح مطهرش به آسمان پر کشید و در جوار حضرت حق و در کنار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی آرام گرفت.

آری پدرم در یک پرواز ناتمام با ذکر یاحسین به آرزوی دیرینه اش رسید، باورش سخت بود ولی مشیت الهی و دست تقدیر بر این بود که در اوج نیاز به حضور پرمهرش از داشتنش محروم شویم. سالها گذشت و بزرگ شدیم و در مسیر پر پیچ و خم زندگی قدم گذاشتیم ولی هیچگاه لطف و محبت و غیرت هم استانیهای عزیزمان را فراموش نخواهیم کرد.

یقینا آنچه که باعث صبر و تحمل فقدان این شهید عزیز گردیده، الطاف الهی و عنایات خاصه حضرات ائمه معصومین علیهم السلام و دعا  خیر و حضور تسلی بخش و گسترده آحاد مردم شریف و نجیب  منطقه و مسئولین خدمتگزار بوده است.

لذا بر خود فرض می دانیم به مصداق حدیث شریف « من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق » و برآنیم که به رسم ادب و احترام از همه همکاران عزیز در سازمان صداوسیما تا بزرگواران عرصه خبر و سپاه پاسداران و ستادکنگره شهدا، خانواده های شهدا وایثارگران؛ دوستان و آشنایان تقدیر و تشکر به عمل آورده و امیدوارم اینجانب بعنوان فرزند شهید رسانه استان و عضو کوچکی از جامعه هنری استان راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهم و بتوانم محبتهای خالصانه تک تک عزیزان را جبران نمایم.

ما وارثان شهداء با سلایق و گرایش‌های مختلف، پایبندی به وصایای شهیدان و روحیه انقلابی با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. انقلابی ماندن را رمز تداوم راه شهدا و عاشورایی ماندن می دانیم و تا پای جان سرباز ولایت خواهیم بود و هم قسم می شویم که بدون ذره ای تجدید نظر طلبی در راه آرمان های پدران شهیدمان با صلابت تر از همیشه و با نصرت الهی از هیچ کوششی در این راه فروگذار نخواهیم کرد و تا آخر خط خواهیم  ایستاد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت