پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1398 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 63932

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

خطاب به کامرانی؛اگر این جمله را جایی بگویند آیا غیر از خنده چیزی خواهید شنید، با چه جراتی این حرف را می زنید

وی به صحبت  یکی از کاندیداهای که بعد از ثبت‌نام در انتخابات گفته بود اگر من نماینده شوم اولین کاری که انجام خواهم داد پتروشیمی دهدشت را جمع خواهم کردم واکنش نشان داود و گفت: اگر این جمله را جایی بگویند آیا غیر از خنده چیزی خواهید شنید، با چه جراتی این حرف را می زنید.

صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی درسرفاریاب  گفت: خدایا خودت شاهد باش که اگر دوباره پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام فقط برای خدمت به مردم و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌هایی است که در جهت توسعه‌یافتگی منطقه می‌تواند اثر گذار باشد پا به این عرصه گذاشته‌ام

 

هاشمی‌پور با بیان اینکه در دوره‌های گذشته عزیزانی آمده‌اند و زحمات زیادی هم کشیده‌اند افزود: من زحمات آنها را نادیده نمی‌گیرم، من هم پتانسیل و استعدادی دارم و با رایزنی با دولت و با کمک خیرین و بخش خصوصی می‌توانم بیکاری و  مسئله اشتغال را که تبدیل به درد بی درمان در کشور و  خصوصا در حوزه کهگیلویه شده را درمان کنم،  امروز هم به لطف خدا این  اتفاق افتاده و کارهای بزرگ و اساسی در این حوزه کلید خورده است.

 

وی به پروژه سد آبریز اشاره کرد و گفت: سد آبریز می‌تواند کشاورزی ما را متحول کند.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ادامه داد: امرزو تجهیز کارگاه سد آبریز شروع شده و جاده دسترسی آن با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به مناقصه رفته  و به زودی هم عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

 

هاشمی پور اظهار داشت: با وجود همه حمله هایی که از داخل و خارج از استان به من می‌شد، همانطور که سد کلات را از صفحه روزگار محو کردند می‌خواستند سد آبریز را هم حذف کنند تا صحرای کلاچو و دشت چرام از این رودخانه بی نصیب بماند.

 

سردار هاشمی پور گفت: خداوند کمک کرد که بعد از ۸۰ جلسه کاری نهایتا موفق به گرفتن پروانه شدیم و این سد با ظرفیت  ۳۴۹ میلیون متر مکعب آب الان دیگر دارای ردیف مشخص در بودجه شده است.

 

هاشمی‌پور به پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی دیگر از طرحهای مهم و اشتغال زا  اشاره کرد و گفت: من شروع کننده این طرح  نبودم فقط زمانی که من مسئولیت را به عهده گرفتم  با  ۱۰۷ هکتار زمینی که فقط دور آن را یک فنس کشیده بودند روبرو شدم.

 

وی به صحبت  یکی از کاندیداهای که بعد از ثبت‌نام در انتخابات گفته بود اگر من نماینده شوم اولین کاری که انجام خواهم داد پتروشیمی دهدشت را جمع خواهم کردم واکنش نشان داود و گفت: اگر این جمله را جایی بگویند آیا غیر از خنده چیزی خواهید شنید، با چه جراتی این حرف را می زنید.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای مهندسی پتروشمی دهدشت انجام، ۲۰۰ میلیارد پول تا الان در آن هزینه، زیرساخت‌هایش آماده، ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار برای آن در نظر گرفته شده و ظرف چند ماه آینده تجهیزات صنعتی آن  هم می‌آید و هزاران جوان در آن مشغول می شوند.

عدل هاشمی پور با بیان اینکه پتروشمی دهدشت قرار بود هزار روزه تمام شود و بعد از چهار ده سال به هر دلیلی این کار انجام نشد ادامه داد: یکی آمده با ارتباطاتش و با تعامل خود آن را به جایی رسانده  و همین الان ۲۵۰ نفر دارند در آن کار می‌کنند.

 

هاشمی پور با بیان اینکه میخواستند بخش بازگانی  و فروش پتروشمی دهدشت را به بهبهان منتقل کنند افزود: من مخالفت کردم و گفتم بخش بازرگانی و فروش  پتروشمی  باید در دهدشت مستقر باشد و این کار انجام شد، میهمان‌سرای پتروشیمی دهدشت را گذاشته بودند در گچساران ولی من گفتم میمان‌سرا باید در دهدشت احداث شود.

 

وی گفت: تشنه قدرت و سیاست نیستم، به چپ و راست کاری ندارم، درد بی درمان موکلین من اشتغال و فقر و است.

 

عدل هاشمی پور در رابطه با سوال خبرنگاران در روز ثبت نام در انتخابات در رابطه با عزت کهگیلویه ادامه داد:  اگر عزت این است  که  فقط نامه به کمیته امداد و بهزیستی  بنویسم و تعداد فقرا و نیازمندان را زیاد کنم من این عزت را قبول ندارم و آن را خرد و خمیر خواهم کرد، ما باید به جایی برسیم که  جوان ما دستش توی جیب خودش باشد و محتاج نباشد.

 

هاشمی پور به اهداء پانصد جهیزیه به مبلغ شش میلیارد تومان از طرف خیرین اشاره کرد و گفت:  عده‌ای انتقاد می‌کنند که باید ما بررسی کنیم ببینیم این پول‌ها از کجا می‌آید، عزیزان این کشور پر است از خیر و موسسات خیریه، آیا اگر من به خاطر جوانان از خیرین کمک خواستم گناه کردم؟ شما دنبال این می‌گردید که این پول از کجا امده است؟  شما بلد نیستید، بیایید تا موسسات خیریه را نشان‌تان دهم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت