پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آذر 1398 ساعت 07:09:: شناسه خبر: 63977

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است

فرمانده انتظامی استان گفت:تکریم از خانواده شهداء بر ما واجب و یک تکلیف است زیرا ما هر چه داریم از ایثارگری های شهدای عزیز ،جانبازان و آزادگان و همچنین صبوری و شکیبایی خانواده معزز آنها است .

صدای جنوب:

فرمانده انتظامی استان سردار مهدی انصاری در دیدار با خانواده شهید فتح اله صادقی و افراسیاب وندا گفت: تکریم از خانواده شهداء بر ما واجب و یک تکلیف است.

.
به گزارش صدای جنوب، سردار مهدی انصاری به همراه جمعی دیگر از مسئولان انتظامی، در راستای ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهداء از خانواده شهدای والا مقام وندا و صادقی در شهرستان گچساران دیدار و از آنها دلجویی کردند.
وی در این دیدار با اشاره به این که خانواده معظم شهداء از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار هستند، از صبر و استقامت آنان قدردانی کرد و گفت:ما هرچه داریم از وجود و خون پاک شهداء است .
فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت:تکریم از خانواده شهداء بر ما واجب و یک تکلیف است زیرا ما هر چه داریم از ایثارگری های شهدای عزیز ،جانبازان و آزادگان و همچنین صبوری و شکیبایی خانواده معزز آنها است .
این مقام انتظامی خانواده های شهدا را مظهر صبر،استقامت و شکیبایی دانست و افزود:وجود پربرکت خانواده های شهداء جرأت تعرض به ایران اسلامی را از دشمنان سلب کرده و آنان را در برابر اقتدار، ولایت پذیری و دین مداری ملت ایران به زانو درآورده است.
گفتنی است؛در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از این خانواده های معظم شهدا تجلیل بعمل آمد .

 

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت