پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1398 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 64295

کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گچساران

سرهنگ سید محمد موسوی گفت:طی یک عملیات توسط ماموران مواد مخدر شهرستان با همکاری مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد و آگاهی شهرستان ۲۸کیلو گرم ماده مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.

 

به گزارش صدای جنوب از گچساران،فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی از کشف ۲۸کیلو گرم ماده مخدر صنعتی طی یک عملیات توسط ماموران مواد مخدر شهرستان با همکاری مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد و آگاهی شهرستان خبر داد.
سرهنگ موسوی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد و آگاهی شهرستان در پی کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مظنون که پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی توقیف و در بازرسی ازخودرو ۲۸ کیلو گرم ماده مخدر صنعتی کشف و ضبط که متهم دستگیرو مواد مکشوفه به همراه خودرو به یگان دلالت داده شد. پرونده ای در این خصوص تشکیل و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ازعزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد.وخاطرنشان کرد مردم و همشهریان عزیزباید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایندو اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن۱۱۰به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت