پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1395 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 6435

صبح امروز؛

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور از روستاها و مسکن مهر چرام بازدید کرد

محمدرضا شاملو گفت:خوشبختانه طرح هادی تمام روستاهای بیش از بیست خانوار شهرستان چرام مصوب شده است.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

  معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در بازدید  از شهرستان  چرام  اظهارداشت: در مجموع فعالیت های خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مسکن روستایی و همچنین اجرای طرح هادی  صورت گرفته است.

به گزارش صدای جنوب،محمدرضا شاملو افزود:کار گسترده ای بنیاد مسکن استان در زمینه آسفالت معابر انجام داده که در سال جاری نیز ادامه دارد.

دراین بازدید که عدل هاشمی پور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی وفتاح پورفرماندارچرام حضورداشتند معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ابرازرضایت از فعالیت های بنیادمسکن در  شهرستان چرام گفت:خوشبختانه طرح هادی تمام روستاهای بیش از بیست خانوار این شهرستان مصوب شده است.

این مسئول اضافه کرد:اما در زمینه بهسازی محیط روستاها در مقایسه با روستاهای استان به نسبت از کیفیت پایین تری برخوردار است که طی گفتگویی که با نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان و همچنین فرماندار چرام داشتیم،قرار شده است که فعالیت های اجرایی را  به همت انها انجام دهیم و  با تخصیص هزینه هایی که برای این فعالیت ها صورت می گیرد،کارهای اجرایی را توسعه دهیم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت روستاهای چرام افزود:در شهرستان چرام چندین روستا از موقعیت خوب گردشگری برخوردارند که کارهای طراحی و همچنین تهیه طرح های اجرایی را شروح خواهیم کرد و متناسب با اعتبارداده شده انشالله عملیات اجرایی را شروع خواهیم کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت