پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1398 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 64474

معاون اقتصادی وزیر کشور:

دست همه مدیرانی که آبرسانی توگبری را اجرایی کردند می‌بوسم/برای رونق تولید مانع تراشی نکنیم

بابک دین‌پرست از کارخانه آجر دهدشت به یکی از پنج طرح مهم صنعتی کشور نام برد و گفت: در جنگ اقتصادی امروز هر کس در حد توان کمک کند تا چراغ این کارخانه روشن نگه داشته شود.

صدای جنوب:

معاون اقتصادی وزیر کشور امروز در سفر به شهرستان از کارخانه نماسازان آجر مروارید دهدشت بازدید کرد.

بابک دین‌پرست در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را بررسی مصوبات سفر سال گذشته دانست و اظهار داشت: کارخانه با مشکلات جدی از قبیل تامین برق و گاز مواجه بود که با پیگیری‌های انجام شده این مشکلات برطرف شده و خط تولید فعال است.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: حمل محصول تولیدی و راه‌اندازی فاز خط یک تولید از دیگر مشکلاتی است که امروز در نشست ستاد رفع موانع تولید برای رفع آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

دین‌پرست افزود: در صورت رفع مشکل فاز یک ۱۰۰ نفر به نیروی تولید اضافه می‌شود.

دین‌پرست از کارخانه آجر دهدشت به یکی از پنج طرح مهم صنعتی کشور نام برد و گفت: در جنگ اقتصادی امروز هر کس در حد توان کمک کند تا چراغ این کارخانه روشن نگه داشته شود.
وی با بیان اینکه  برای رونق تولید می‌بایست با نگاه مثبت به رفع مشکلات کارخانه کمک شود، از مسئولان شهرستان خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: فرماندار شهرستان پیگیر مشکلات کارخانه است و نشان می‌دهد دغدغه رونق این واحد صنعتی را دارد.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: همه می‌بایست در خدمت تولید باشیم و نباید مانع‌تراشی کنیم.

وی اضافه کرد: در بازدیدی که سال گذشته داشتم آبرسانی به توگبری چرام و کارخانه آجر دهدشت را دو طرح مهم این استان دیدم که برای رفع مشکلات مصوباتی صورت گرفت.

دین‌پرست با اشاره به مرتفع شدن مشکلات کارخانه آجر و تامین آب روستای توگپری گفت: دست همه مدیرانی که آبرسانی توگبری را اجرایی کردند می‌بوسم.

همچنین علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: با همکاری اداره راهداری ۲۵ دستگاه خودروی حمل آجر در اختیار کارخانه قرار خواهد گرفت تا محصول تولیدی بدون هیچ مانعی جابجا شود.

اتابک افزود: برای پیگیری مشکلات این کارخانه با همه وجود حمایت می‌کنیم.فارس

برپایه گزارش صدای جنوب، دین پرست از محدود مدیران دولتی است که به وعده های خود عمل کرده و دیدار وی از استان کمترازیک سال نشان می دهد که معاون اقتصادی وزیر کشور مشکلات را به جد رسیدگی می کند.

لذا تقدیر وی از عوامل اجرایی آبرسانی به توگبری چرام(معاون اقتصادی استاندار و فرماندار چرام )و همچنین تمجید از فرماندار کهگیلویه در پیگیری مشکلات کارخانه آجر نشان می دهد این مدیران توانسته اند از معاون وزیر کشور در رونق تولید و کاهش مشکلات مردم نمره قبولی بگیرند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت