پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1398 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 64494

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در گچساران

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش، گفت:امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است. وی افزود: امروز شاهد برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار […]

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش، گفت:امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی افزود: امروز شاهد برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان گچساران بودیم که در این رزمایش بسیجیان گردان های بیت المقدس ، گردان امنیتی و سایر عزیزان بسیجی حضور داشتند و بخشی از اقتدار خودشان را نیز نشان دادند.
نورایی نسب اظهارکرد:هدف از برگزاری این رزمایش، حفظ انسجام بسیج و آمادگی مقابله با هر گونه ناآرامی که از سوی دشمنان این مرز بوم صورت بگیرد،خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه تصریح کرد:بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان قرار دارد همانگونه که امروز تمامی توطئه ها ، فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کرده است.
نورایی نسب تصریح کرد:امروز بسیجیان عزیز شهرستان،نیروهای انتظامی و نظامی این پیام را به دشمنان،فتنه گران،توطئه گران و نیز اشرار خواهند داشت در صورتی که بخواهند امنیت این مردم را به مخاطره بیاندازند قطعا مقابله جانانه ای با آنها خواهند کرد و آنچنان سیلی محکمی به گوش آن ها خواهند نواخت که تا مدتها در معرض چشم جهانیان باشد.
گفتنی است این رزمایش با رمز” یا صاحب الزمان(عج)” از مقرسپاه ناحیه گچساران آغاز شدکه در سطح خیابان های این شهر به اجرا درآمد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه از تعامل و همکاری یگان ها و نهادهای شرکت کننده در این رزمایش تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت