پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1398 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 64527

دیدار مدیرکل و پرسنل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمدوامام جمعه چرام با خانواده شهیدان روحانی شهید سید عبدالعلی حسینی و فرمانده پاسدار شهید جلال حسینی در شهرستان چرام+تصاویر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد به همراه امام جمعه این شهر ، با خانواده شهیدان روحانی شهید سید عبدالعلی حسینی و فرمانده پاسدار شهید جلال حسینی دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنب؛مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور در منزل شهیدان ، روحانی شهید سید عبدالعلی حسینی و فرمانده پاسدار شهید جلال حسینی در منطقه کره شهبازی شهر چرام ، از مقام شامخ شهدای این شهرستان تجلیل کردند.

امیر رئوف ، ابتدا در منزل پدر و برادر شهیدان روحانی شهید سید عبدالعلی حسینی و فرمانده پاسدار شهید جلال حسینی حاضر شد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدای بزرگواربه گفتگو با پدر ، مادر و برادر این شهیدان نشست .

مدیرکل صداوسیما در این دیدار با اشاره به مقام ارزشمند شهدای استان و شهرستان چرام ، گفت : عزت و امنیت کنونی کشورمان مدیون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهدای والامقام کشورمان است که باید با تاسی از خودگذشتگی و فداکاری آنان ، به فرهنگ شهدا در جبهه جنگ نرم دشمنان از انقلاب اسلامی دفاع و حفاظت کنیم.

امیر رئوف ، با اشاره به اینکه ، شهدا به تاسی از شهدای کربلا و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عرصه جهاد حاضر شدند ، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را خون پاک شهیدان و ایستادگی خانواده های معظم شهدا ذکر کرد و افزود : شهدا با تقدیم خون پاک خود، درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و با ایثار و از خود گذشتگی اجازه ندادند دشمنان اسلام چشم طمع به خاک میهن مان داشته باشند.

حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام ، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و با اشاره به جایگاه شامخ شهدا در جامعه گفت : امنیت و آرامش کنونی جامعه را مدیون خون شهدا و رشادت ها و ایثارگری های آنها هستیم و همه همواره باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از آرمانهای شهدا صیانت کنیم.

وی گفت: رسانه ها و نهادهای فرهنگی باید با تولید و نشر آثار فاخر با موضوع زندگی شهدا ، آرمان این شهدا را برای جامعه معرفی و تبیین کنند.

پدر ، مادر و برادر شهیدان حس هم در این دیدار ، تداوم و استمرار راه شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه را خواستار شدند و بر انتقال فرهنگ متعالی ایثار و شهادت به نسل جوان تاکید کردند.

روحانی شهید سید عبدالعلی حسینی متولد منطقه کره شهبازی چرام است که در عملیات سلیمانیه عراق در سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

و فرمانده پاسدار شهید جلال حسینی متولد چرام در عملیات بیت المقدس در تاریخ دوم خرداد ۶۱ در خرمشهر به شهادت رسید.

در این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه از خانواده این شهیدان بزرگوار قدردانی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت