پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1398 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 64640

بازدید معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار چرام از برخی پروژه ها/کفش های این مدیر برای خدمت به مردم پوشیده شده است/قدرشناسی مردم این شهرستان از مدیران فعال و پیگیر زبانزد عام و خاص است

سرتیپ خادمی باسابقه درخشانی که دارد می تواند با هماهنگی و تعامل سایر مدیران ازجمله فرماندار چرام بخش زیادی از مشکلات شهرستان چرام را برطرف نماید.

صدای جنوب:

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار چرام به همراه برخی مدیران شهرستان از پروژه های ورودی شهر از سمت چشمه بلقیس و بیمارستان چرام بازدید کرد.

به گزارش صدای جنوب، سرتیپ خادمی عنوان کرد :از ورودی چرام از سمت چشمه بلقیس بازدید کردیم  و پیگیری های ویژه جهت رفع این محور حادثه خیز در دستور کار است. وی همچنین  از روند اجرایی بیمارستان چرام و تلاش های مسئولان شهرستان برای انجام عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

در ادامه  از روستای تنگ می که سالهاست مورد بی توجهی قرار گرفته و فاقد گاز و جاده مناسب و آب لازم می باشد با  شروع به کار معاون عمرانی فرماندار اولین بازدید روستایی انجام شد. اهالی روستا از حضور معاون فرماندار و مدیر راه شهرسازی چرام و پیگیری های معلم روستا در رفع مشکلات آنها تشکر کردند. یکی از مشکلات این روستا جاده دسترسی است که با توجه به فاصله کم با شهر مشکلات زیادی برای آنها درست شده که مدیر راه و شهرسازی قول داد که پیگیری لازم برای تکمیل پل و زیرسازی جاده انجام شود.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار چرام در نشست صمیمی با اهالی روستای تنگ می از بخش مرکزی چرام در ۶۰۰متری این شهر افزود:در پیگیری های تلفنی که در محل روستا با مدیران حوزه آب وگاز و بنیاد مسکن داشتیم مقرر شد که در کمترین زمان ممکن با همکاری بین بخشی مشکلات این روستا برطرف شود. معاون عمرانی فرماندار چرام از پیگیری های معلم روستا جهت شناسایی و رفع مشکلات این روستا تشکر کرد و بیان کرد :دولت تدبیر وامید به توسعه روستاها به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی نگاه ویژه ای دارد. خادمی بیان کرد:خدمت به مردم زحمت کش روستاها وعشایر می بایست در اولویت کار همه مدیران باشد.

برپایه گزارش صدای جنوب، تلاش های معاون برنامه ریزی وعمرانی فرماندار چرام درهمین مدت کوتاه ستودنی است و این مدیر نشان داه که کفش هایش رابرای خدمت به مردم پوشیده و ازطرفی خادمی باید بداند مردم چرام قدرشناس مدیران مردمی و فعال هستند…..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت