پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1398 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 64650

برگزاری نشست هماهنگی ۹دی ماه درچرام+تصاویر

رئیس شورای هماهنگی شهرستان چرام ، در نشست هماهنگی آیین ۹ دی ، با اشاره به اینکه ، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه چرام ، امسال هم در سالروز حماسه نهم دیماه در مصلای حضرت ابوطالب علیه السلام ، مراسم بزرگداشتِ باشکوهی برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام ، رئیس شورای هماهنگی شهرستان چرام ، در نشست هماهنگی آیین ۹ دی ، با اشاره به اینکه ، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه چرام ، امسال هم در سالروز حماسه نهم دیماه در مصلای حضرت ابوطالب علیه السلام ، مراسم بزرگداشتِ باشکوهی برگزار می کنند گفت: نهم دی سال ۸۸ یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران است ، حماسه ای که ملت غیور ایران در این روز ، به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام افشار ، با بیان اینکه ، خالق حماسه ماندگار ۹ دی ، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی ، بزرگترین ، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ ، علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند و فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان را ، انگشت به دهان نماید افزود : برجسته سازی جریان مردمی و خودجوش ۹ دی ماه ، باید در این آیین مورد اهتمام دست اندرکاران قرار گیرد و مردم و مسوولان ، همدلی و همراهی خوبی با یکدیگر داشته باشند تا این ویژه برنامه با همراهی آنان به نحو شایسته و مطلوب برگزار گردد.

وی ، با اشاره به اینکه ، مدیریت و رهبری هوشمندانه، حکیمانه و بی بدیل رهبر انقلاب ، که در برابر زیاده خواهی زیاده خواهانی که میخواستند خلاف قانون را ، قانون کنند یکی از عناصر خنثی شدن فتنه سال ۸۸ بود گفت: حضور بصیرت مدارانه و انقلابی ملت ایران عنصری دیگر و مهم در خنثی شدن فتنه ۸۸سال می باشد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان چرام در این جلسه گفت : حماسه ۹ دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام و روز یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

سرهنگ علی اصغر پور بهشت ، با دعوت ازمردم همیشه در صحنه استان ، بویژه شهرستان چرام برای شرکت در مراسم این مناسبت ملی افزود : به این مناسبت ، مردم ولایتمدار شهرستان چرام ، در یوم الله ۹ دی در امسال ، در مصلی حضرت ابوطالب علیه السلام اجتماع خواهند کرد و بصیرت و حمایت از ولایت را به نمایش می‌گذارند.

هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه ، ویژه برنامه نهم دی ماه دوشنبه با حضور مسئولان واقشارمردم برگزار خواهد شد گفت: ملت ایران نشان دادند که همواره در سخت‌ترین شرایط پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی خود ایستاده اند و همیشه آماده اند تا هیچ وقت دشمنان به مقاصد شوم خود دست پیدا نکنند.

برنامه ریزی و هماهنگی ، برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدنِ برنامه های روز نهم دی در این جلسه صورت گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت