پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1398 ساعت 02:10:: شناسه خبر: 64667

پیام ارزشمند موحد/در استقبال از حقیر به هیچ وجه قربانی حیوانات انجام نشود

سید محمد موحد یکی از داوطلبین کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، با انتشار پیامی خواستار رعایت موضوع ذبح حیوانات در دیدارهای مردمی اش شده است.

صدای جنوب:

در روزهایی که در برخی شهرهای استان ، متینگ های تبلیغاتی با ذبح مسابقه وار گوسفند و گاو و حتی شتر همراه شده است اما سید محمد موحد یکی از داوطلبین کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، با انتشار پیامی خواستار رعایت موضوع ذبح حیوانات در دیدارهای مردمی اش شده است.
در پیام حاجی سید محمد موحد آمده است :
باسمه تعالی
سپاس و ستایش بیکران دارم از خداوند رحمان که بار دیگر فرصت تجدید دیدار با مردم خونگرم وصمیمی وصدیق شهرستانهای کهگیلیویه ، بهمئی ، چرام و لنده را نصیب حقیر نموده تا به ندای دعوت صادقانه این مردم نجیب لبیک گفته و با افتخار میهمان خانه های باصفایشان شوم.لطف و محبت بیکران عزیزان همواره بنده را شرمنده میهمان نوازی این قوم دلیر وپرافتخار نموده است.لذا باتوجه به توصیه اکید پیشوایان و علمای دین اسلام نسبت به رحم و شفقت به حیوانات ، عاجزانه استدعا دارم در دید و بازدیدهای اینجانب از بزرگواران و در استقبال از حقیر به هیچ وجه قربانی حیوانات انجام نشود. سلامتی و عاقبت بخیری عزیزان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
سید محمد موحد
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت