پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1398 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 65251

بیانیه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران

«بسم الله قاصم الجبارین» نظام استکباری و شیطانی رو به زوال آمریکا در سحرگاه جمعه ۱۳دیماه یکی از بزرگترین جنایت های تاریخ را با شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مرتکب شد. سال ها مجاهدت در پاسداری خالصانه از انقلاب و اسلام و ایثار بی دریغ جان،  سردار سلیمانی را نقطه عطف هماوردی و همراهی […]

«بسم الله قاصم الجبارین»
نظام استکباری و شیطانی رو به زوال آمریکا در سحرگاه جمعه ۱۳دیماه یکی از بزرگترین جنایت های تاریخ را با شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مرتکب شد.
سال ها مجاهدت در پاسداری خالصانه از انقلاب و اسلام و ایثار بی دریغ جان،  سردار سلیمانی را نقطه عطف هماوردی و همراهی امت اسلام تحت هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب در مبارزه با ظلم و استکبار قرار داد.
شهادت این سردار بزرگ اسلام و ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان بسبج مردمی عراق را به محضر حضرت ولی عصر عج و نائب بر حقش امام خامنه ای ، خانواده های داغدار و امت بزرگ اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.
بی شک این جنایت تنها یک عملیات نظامی نبوده و به یقین مصاف و نبرد رسانه ای جبهه استکباری در برابر جبهه جهانی مقاومت ابعاد تازه ای خواهد یافت.
رسانه ها و به خصوص خبرنگاران متعهد و انقلابی و فعالان فضای مجازی جبهه حق با تحلیل و تبیین دوران جدید منطقه غرب آسیا و امت اسلامی نخواهند گذاشت این جنایت تروریستی و ددمنشانه به فراموشی سپرده شود.
سازمان بسیج رسانه کهکیلویه و بویراحمد این جنایت را محکوم و آحاد امت اسلامی را به شناخت دقیق استکبار جهانی دعوت می نماید.
بسیج رسانه از اصحاب محترم رسانه و عموم مردم استان کهکیلویه و بویراحمد دعوت می کند در راهپیمایی اعتراض آمیز پس از نماز جمعه امروز ۱۳ دی ۹۸ در همه مناطق استان شرکت نموده و خشم خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار نشان دهند.

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت