پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 دی 1398 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 65620

شهرستان چرام غرق درعزا وماتم سرداردلها وهمرزمانش+تصاویر

مردم مومن وخداجوی شهرستان چرام امروز در عزای سرداراسلام سردار دلها خون گریستندواین شهرستان غرق در ماتم وعزابود.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ؛ امام جمعه شهر چرام در مراسمی که با حضور گسترده مردم این شهرستان ، در مصلای حضرت ابوطالب (ع) برگزار شد یاد و خاطره و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و با اشاره به اینکه ، دشمنان و ایادی استکبار از شخصیت این سردار رشید اسلام سخت بیمناک بودند گفت : اهمیت وجود سردار سلیمانی در مجامع ملی و همگانی بر هیچ کس پوشیده نیست ، و با شهادت این سردار دلیر ، وظیفه ما پاسداشت آرمان ها و اهداف‌ ایشان ، با پیروی از ولایت و رهبری است.
حجت الاسلام افشار با اشاره به اینکه ، سردار سرلشکر رشید اسلام ، شهید سپهبد قاسم سلیمانی در قلب مسلمانان جهان جای داشت افزود : مردم داری و ولایت پذیری از ویژگیهای بارز سردار سلیمانی بود و این ویژگی از او شخصیتی متواضع ، فداکار و انسانی فرهیخته و بزرگ ساخته بود.

وی گفت : سردار سرلشکر رشید اسلام ، شهید سپهبد قاسم سلیمانی ، یک شخصیت جهانی و انسانی بزرگ برای مسلمین جهان بود که درمکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرورش یافت و تعلیم دیده بود و در راهِ تامین و حفظ امنیت برای مسلمانان جهان به ملکوت پیوست.

در این آیین شرکت کنندگان و مردم شهرستان چرام با شعارهای مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر انگلیس و سپاه انقلابی انتقام انتقام ، ترور این سردار بزرگ اسلام را محکوم کردند.

سخنران این مراسم باشکوه سردارمحمدپور از همرزمان سرداراسلام شهیدسلیمانی بود.

گفتنی است در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

د

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت