پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1398 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 65706

برگزاری مراسم بزرگداشتی به مناسبت شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش دراداره جهادکشاورزی شهرستان چرام+تصاویر

ظهرامروز قرائت زیارت پرفیض عاشورا و عزاداری به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش در نمازخانه جهاد کشاورزی شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ظهرامروز قرائت زیارت پرفیض عاشورا و عزاداری به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش در نمازخانه جهاد کشاورزی شهرستان چرام برگزار شد

مهندس جلال محمدی دم طسوج  مسئول کانون بسیج مهندسینکشاورزی و منابع طبیعی شهرستان چرام  ضمن عرض تسلیت شهادت سردار و فرمانده دلاور و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ابومهدی مهندس به پیشگاه ولی عصر امام زمان (عج)،مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و مردم سرافراز ایران تسلیت گفت.

وی گفت:  چهل سال است که آمریکا به صورت نیابتی از طرف کشورهای دیگر با ما در جنگ است که شناخت حق و باطل را دشوار کرده بود اما از امروز به طور مستقیم در مقابل ما هستندو قطعا انتقام سخت و طاقت فرسایی از آنها گرفته خواهد شد و از این کار سخت پشیمان می شوند.

همچنین مهندس صفرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام‌ ضمن تسلیت اظهار داشت: ایران در جایی از خاورمیانه قرار گرفته که چهار راه جهان اسلام و جهان تشیع است و این بزرگترین اشتباه راهبردی رئیس جمهور بی خرد آمریکا بود و امروز همه جهان اسلام در برابر کفر ایستاده است و محور مقاومت جهان اسلام پاسخی پشیمان کننده را خواهد داد.

در این جلسه حجت الاسلام  مرادیان سخنران جلسه پیام رهبری را تحلیل نمود و اهمیت جهاد و انواع جهاد در راه خدا را تشریح کردوهمه کارکنان را به جهاد دعوت نمود.

در ضمن مراسم زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان با سخنرانی حجت الاسلام  مرادیان و مداحی کربلایی  قادری و حضور کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی،مجموعه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، مجموعه اداره دامپزشکی ،مجموعه اداره محیط زیست ومجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در نماز خانه جهاد کشاورزی برگزار شد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت