پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1398 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 65716

با حضور اعضای شورای اداری:

مراسم پاسداشت سیدالشهدای مقاومت در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه برگزار شد

مراسم  پاسداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، امام جمعه موقت و اعضای شورای اداری با شکوه خاصی در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

مراسم  پاسداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، امام جمعه موقت و اعضای شورای اداری با شکوه خاصی در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه برگزار شد.

در این مراسم رییس دفترنمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه شهید سلیمانی را شخصیت ممتاز و محور اتحاد برشمرد و گفت:ویژگی هالی بارز شخصیتی ایشان سبب شده بود تا در قلب همه مردم جای داشته باشد.

حجت الاسلام دانشخواه افزود:اگرچه مقام معظم رهبری برای سردار سلیمانی ارزوی شهادت کرده بود و محور مقاومت به ایشان نیاز داشت اما هم اکنون خون ان شهید و همرزمانش از اسلام محافظت خواهد کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه نیز در این مراسم اظهارداشت:خون شهید سپهبد سلیمانی  موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبارجهانی و حامیان او و همچنین رژیم غاصب صهیونیستی است و جوانان مومن و انقلابی  راه او را ادامه می‌دهند.

سرهنگ محقق زاده گفت:دل نبستن به دنیا و همواره آماده بودن برای شهادت بعد معنوی شهید سلیمانی است و هیچگاه به درجه هایی چون سردار و ارتشبد و سپهبد توجه نکرد زیرا آنها را قراردی بین انسان ها می دانست و تنها برای خدا و رضایت مردم رفتار می کرد.

وی اقیانوس مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی را کم نظیر دانست و گفت:وظیفه مردم و مسوولان است راه او را ادامه دهند که سربلندی ایران و جبهه مقاومت ایستادگی در برابر استکبارجهانی به سرگردگی آمریکاست و هیچ دشمنی نمی‌تواند بر اسلام ناب محمدی پیروز شود.

محقق زاده بیان داشت: راه شهید سلیمانی در مسیر اهداف جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ادامه دارد و انقلاب اسلامی و محور مقاومت در یمن لبنان سوریه و عراق قوی تر از همیشه به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

سرهنگ محقق زاده با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:دوری از مسایل تفرقه انگیز سیاسی و تلاش برای حضور گسترده در انتخابات مجلس  و رسیدگی به نیازهای مردم توسط مسوولان را مهم دانست و گفت: خدمت صادقانه به این مردم قدرشناس وظیفه بزرگی است که باید با همدلی برای انجام ان از هیچ کوشششی دریغ نکرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از مدیر جهادکشاورزی این شهرستان در برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

برپایه گزارش صدای جنوب،این مراسم معنوی با نوحه سرایی مداحان و سینه زنی همراه بود.

صدای جنوب، از بانیان این مراسم باشکوه بویژه جناب آقای نیکویی مدیریت محترم جهاد کشاورزی کهگیلویه،خانم دادنژاد فرزند شهید دادنژاد ،خانم ربانی مسیول واحد ترویج و سایر کارکنان این مدیریت قدردانی می نماید.

تصاویر////

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت