پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1398 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 65891

واکنش تاجگردون و حجت الاسلام موحد به پاسخ موشکی ایران و نابودی پایگاه آمریکایی عین الاسد

واکنش قاطع جمهوری اسلامی ایران و موشک باران ۲ پایگاه آمریکایی در پاسخ به شهادت مظلومانه سردار سپهبد سلیمانی با استقبال مردم و نخبگان قرار گرفته است.

صدای جنوب:

در همین رابطه ،حجت السلام  موحد در حاشیه مراسم شهدای آبروی محله در شهر لنده گفت : همانطوری که رهبر عزیزمان فرمودند : این سیلی اولی است که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی برگوش استکبار نواخت .

سیدمحمد موحد افزود : انشاءلله به لطف خداوند سیلی اصلی که  مرگ آمریکا درآن  نهفته است بوسیله سبزپوشان عزیز و همرزمان سلیمانی  گرانسنگ نواخته خواهد شد و بنده معتقدم حداقل مزد شهادت سلیمانی نابودی استکبار و سرکرده آنها امریکاست.
غلامرضا تاجگردون نیز در توضیح «طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی» گفت: ماده الحاقی به این قانون افزوده شد که بر اساس آن ۲۰۰ میلیون یورو به سپاه قدس اختصاص پیدا کرد، مجلس و شورای نگهبان از مقام معظم رهبری اذن گرفتند تا این مبلغ را از محل صندوق توسعه ملی به سپاه قدس جهت تحقق اهداف اختصاص دهند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در طول سالیان بعد از انقلاب از مواضع جمهوری اسلامی حمایت و مراقبت کرده هرچند برخی اقدامات و تصمیم‌ها رسانه‌ای نشده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس با تصویب طرح اقدام متقابل بر حمایت از سردار سلیمانی تاکید نمود و مسیر انتقام را تسهیل کرد. با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی تخصیص این میزان اعتبار به سپاه قدس ضرورت داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت