پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1398 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 65952

تقدیر فرمانده سپاه ناحیه لنده از خروش مردم در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در پیامی از حضور حماسی مردم شهرستان لنده در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد . صدای جنوب   سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری در پیامی از  حضور حماسی و باشکوه مردم ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار شهرستان لنده در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در پیامی از حضور حماسی مردم شهرستان لنده در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد .

صدای جنوب

 

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری در پیامی از  حضور حماسی و باشکوه مردم ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار شهرستان لنده در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان قدردانی کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش  که توسط شقیی تروریست ها عالم هستی یعنی امریکایی ها خبیث به شهادت رسیده اند قلب ملت ایران و همه ملت های آزادی خواهان جهان را عزادار کرد.  بار دیگر پیوند وثیق و ناگسستنی ملت عظیم‌الشأن و دشمن‌شناس ایران  به ویژه مردم شریف و شهیدپرور شهرستان لنده با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) و تصویر درخشان و الهام‌بخش اراده و عزم راسخ آنان در تداوم خط و راه تاریخ‌ساز شهیدان را در معرض جهانیان قرار داد.
بدون شک  این حضور انبوه، پرشور و شگفت‌انگیز به عنوان  سرمایه عظیم کشور و نماد وحدت و عزم ملی در پیش‌برندگی انقلاب و مقابله با دشمنان و طمع‌ورزان به درخشندگی ایران و ایرانی در تاریخ معاصر ماندگار خواهدشد.
اینجانب  با سپاس و قدردانی از خالقان این حماسه بزرگ در شهرستان لنده به همگان اطمینان می‌دهیم که با انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر، مصمم‌تر از گذشته به صیانت از سپر امنیت، شرف و حیثیت مردم عزیزایران و جبهه مقاومت خواهیم پرداخت و اجازه نخواهیم داد رؤیای باطل و تعبیرناشدنی دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی آرامش جامعه را خدشه‌دار و به مخاطره اندازد و بدون شک انتقامی سختی از تروریست های امریکایی در زمان و مکان مناسب را حق مسلم خویش می دانیم و تا تحقق مطالبه عموم مردم ایران اسلامی لحظه درنگ نخواهیم کرد.

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت