پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 دی 1398 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 66241

کهگیلویه و بویراحمد آماده امدادرسانی و کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان+اطلاعیه مدیریت بحران استان

کلیه دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، ادارات کل و نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ضمن تماس فوری با مسئولان هم‌طراز در استان سیل زده سیستان و بلوچستان و بررسی وضعیت و مشکلات، آمادگی لازم را برای رفع نیازمندیها و تامین امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات متناسب را به استانداری اعلام کرده و تمام پتاسیل و توان خود را در جهت کاهش آسیب ها و کمک به نیازمندان بصورت آماده باش داشته باشند.

صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان آماده امدادرسانی و کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان است.

«عزیز فیلی»، افزود: استان‌های معین هر استان در زمان وقوع بحران‌ها تعیین شده‌اند که در صورت وقوع هر بحران، عملیات امدادرسانی را در استان دچار بحران انجام می‌دهند.

وی اظهارکرد: با وجود اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد، استان معین سیستان و بلوچستان نیست اما به استان سیستان و بلوچستان به منظور کمک و امدادرسانی اعلام آمادگی کردیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به محض اعلام درخواست، دستگاه‌های ذیربط، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شوند.

وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز روز سه شنبه، ۲۴ دی ماه در خصوص سیلاب سیستان و بلوچستان اطلاعیه ای صادر کرد.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

بنی آدم اعضای یکدیگرند           ***     که در آفرینش زیک گوهرند

چو عضوی بدرد آورد روزگارچ       ***     دگر عضوها را نماند قرار

در پی بارش های طوفانی و سیل اخیر دیار سیستان و بلوچستان و آسیب جدی به زیر ساخت ها و زندگی مردم آن استان ، و بنا به تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، رئیس جمهور محترم و همچنین در پی دستور جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم استان و معاون محترم عمرانی ایشان مبنی بر آمادگی و بکارگیری ظرفیت های دولتی و مردمی استان برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان موارد ذیل اعلام می گردد:

۱- کلیه دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، ادارات کل و نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ضمن تماس فوری با مسئولان هم‌طراز در استان سیل زده سیستان و بلوچستان و بررسی وضعیت و مشکلات، آمادگی لازم را برای رفع نیازمندیها و تامین امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات متناسب را به استانداری اعلام کرده و تمام پتاسیل و توان خود را در جهت کاهش آسیب ها و کمک به نیازمندان بصورت آماده باش داشته باشند.

۲- جمعیت هلال احمر استان با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استانداری سریعا ساز و کارها و اقدامات لازم جهت جمع آوری کمک های مردمی را مد نظر داشته باشد تا در صورت اعلام نیار استانداری سیستان و بلوچستان اقدامات لازم انجام پذیرد.

۴ – مردم شرافتمند، دلیر و همیشه در صحنه استان این بار هم در این عزم ملی برای کمک به همنوعان خود حماسه ای خدا پسندانه و انسان دوستانه رقم خواهند زد که الگویی برای ایثار و همنوع دوستی باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت