پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1398 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 66342

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

آیت‌الله ملک حسینی در خط ولایت بود/انتخاب حجت الاسلام حسینی پیشنهاد ایشان بود

مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

صدای جنوب:

حسین کلانتری در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه که با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم در مراسماتی که برای این بزرگوار برگزار شد چشمگیر بود.استان جمعیت میلیونی نداشت اما حضور آنها با جمعیت استان‌های میلیونی برابر می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود عنوان کرد: از روزی که به عنوان  استاندار این استان توفیق خدمت پیدا کردم دیدم نماینده ولی‌فقیه در دل مردم جای دارد مردم دوستش دارند و چقدر به او اعتماد دارند و او هم چقدر با آغوش باز مردم را می‌پذیرد که البته ریشه این به سال‌ها پیش و در زمان پدر بزرگوار ایشان بازمی‌گرد.

وی بیان کرد: شهادت می‌دهم در طول این مدت هیچ کار شخصی از ما نخواستند و آگاهانه امور را پیگیری می‌کردند و اگاهانه در خط ولایت بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایت‌الله ملک‌حسینی در همان روزهای آغازین محرمانه گفت برنامه‌ریزی می‌کنم شرایط به گونه‌ای باشد که حجت‌الاسلام حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شود و خود وی هم فضائل و سجایاع حجت‌الاسلام حسینیی را بیان کرد که مناسبت‌ترین و موجه‌ترین شخصیت به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شد.

کلانتری با اشاره به فضائل حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج گفت: زمانی که این بزرگوار خطبه می‌خواند با یک حس ۱۰۰ درصدی مامون می‌شدیم که خدا رو شاکریم که این دو سرمایه را داریم و سرمایه جدیدی هم به آن اضافه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی خودش برای مراسم معارفه حجت‌الاسلام سنگ تمام گذاشت و خود وی در نماز جمعه حاضر شد و سخنرانی کرد که از او قدردانی می‌کنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت