پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 دی 1398 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 66407

استقبال گرم مردم و مسئولان از حجت الاسلام حسینی

آیین استقبال از نماینده جدید ولی‌فقیه استان با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج به صورت پیاده‌روی تا مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد.

صدای جنوب:

آیین استقبال از نماینده جدید ولی‌فقیه استان با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج به صورت پیاده‌روی تا مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد.

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب،در این اجتماع  با طرح این سوال که چرا آمریکا با ما دشمن است و چرا از هیچ عملی کوتاهی نمی‌کند اظهار کرد: تاریخ را مطالعه کنید تا ببینید آمریکا چگونه به وجود آمده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه به جنایات چند صد ساله این رژیم اشاره کرد و گفت: این‌ها از اروپا  برای پیدا کردن طلا آمدند و سرخ پوست‌ها را کشتند و سوختند و غارت کردند و بعد هم برای نیروی کار جوانان سیاه پوست افریقایی را از خانه‌هایشان به عنوان نیروی کار دزدیدند و الان که داد از تمدن می‌زنند هفته‌ای نیست که چند سیاه پوست را نکشند، این‌ها سیاه پوست را آدم نمی‌دانند.

محمدی‌گلپایگانی سپس به دشمنی‌ها و با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یک لحظه از توطئه  و نیرنگ دست برنداشتند.

وی در ادامه با بیان این‌که همسایه‌های ما نمی‌دانند که آمریکا به دنبال چیست افزود: کشور سعودی را مانند گاو شیرده غارت کردند و در عراق هم دنبال گاو شیرده بودند.

وی در ادامه با بیان این‌که آمریکایی‌ها می‌گویند نفت عراق و سوریه مال ماست خاطرنشان کرد:  آن‌ها در عراق هم می‌خواستند مثل سعودی دولت وابسته درست کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به خدمات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حشد الشعبی مثل بسیج ما را در آنجا سازماندهی کرد و آموزش داد تا در مقابل تروریست‌ها  و آمریکایی‌ها ایستادگی کنند و تعداد زیادی هم شهید دادند و این دو شهید بزرگوار به دست همین‌ها به شهادت رسیدند.

وی در ادامه به زهرچشمی که سپاه از این‌ها گرفت اشاره کرد و گفت: چنان زهرچشمی از آن‌ها گرفتند که در تاریخ شبیه آن را ندیده بودند.

وی با بیان این‌که تشییع جنازه حاج قاسم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییعی نداشتیم گفت: در کربلا و کاظمین و نجف، اهواز، قم، تهران و کرمان میلیون‌ها نفر پای این تشییع آمدند.

وی گفت: بعد از آن رفتار مردم با خانواده شهید بود که اکنون هر روز و هر شب مردم برای ادای تسلیت در کنار خانواده شهید حضور پیدا می‌کنند.

///

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به عنوان امام جمعه و نماینده جدید ولی‌فقیه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا حیات دارند و حیات می‌بخشند و خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی حیات بخشیده است.

امام جمعه جدید یاسوج ادامه داد: خون شهید سلیمانی باعث وحدت و انسجام بین امت‌های مسلمان شده است و آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی روز به روز روشن تر می‌شود.

حسینی گفت: یکی از این آثار و برکات شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا بود که با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد سیلی محکمی به صورت آمریکا زده شد.

وی به سقوط هواپیما و عامل اصلی آن و کشته شدن مسافران اشاره کرد و گفت: علت آن آمریکا بوده که باید انتقام این کار هم گرفته شود.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: هرگونه غوغا‌سالاری و فتنه انگیزی که منجر به تضعیف نیروهای مسلح شود نباید در داخل کشور به آن پرداخت چرا که با این کار همراهی با دشمن و خیانت است و به کوری چشم دشمنان نیروهای مسلح دارای اقتدار و صلابت هستند.

وی با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسؤولیت شده است گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد چرا که توفیق بزرگی است و برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام این رسالت نیازمند همراهی و همکاری مردم، مسؤولان و اجرایی و روحانیون هستم.

 

///

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برکات نماز جمعه اظهار کرد: چه شگفت‌انگیز است هنگامی که مولای متقیان علی (ص) فرمودند اگر ۱۰ نماز عید قربان را حضور نداشته باشم بهتر از این است که یک نماز جمعه را شرکت نکرده باشم.

مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نماز جمعه را از برکات جمهوری اسلامی دانست و گفت: خدا را شاکریم نماز جمعه از بزرگترین برکات برای جامعه ماست.

وی با اشاره به اولین نماز جمعه در سال ۵۸ افزود: امروز که مردم تهران سعادت دارند در مصلای امام (ره) به امامت امام امت اقتدا کنند سیل جمعیت عظیمی به سوی نماز جمعه حرکت می‌کنند.

این مسوول با بیان این‌که امروز ۹۰۰ نماز جمعه را در سراسر کشور داریم، افزود: به برکت نماز جمعه جامعه ما و مردمان ما انسجام اسلامی، بصیرت و آمادگی برای انجام مسؤولیت‌ها انقلاب را به دست آوردند  و حتی در جریان دفاع مقدس پایگاه‌های اصلی نماز جمعه بود.

 مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: به برکت نماز جمعه چقدر حوزه علمیه، مسجد، دانشگاه تاسیس و مشکلات عادی مردم رفع شد.

حاج علی‌اکبری گفت: نماز جمعه مردم را برای مقابله با فتنه‌ها بسیج کرد و پاسخ دندان‌شکن امت ما به فتنه ۸۸  از همین تریبون‌ها داده شد.

وی بیان کرد: هر گاه تهدیدی متوجه انقلاب می‌شود باز نماز جمعه است  و مردم قهرمان ما هستند که پاسخ دشمن را در این روز جمعه می‌دهند و جمعه متفاوت که نامش روز قدس است  و چشم دشمن را کور کرده است و روز قدس برای استکبار جهانی به کابوس تبدیل شده است.

مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: جامعه امروز ما با عطر شهات معطر است و فضای جامعه ما با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آکنده از صفا، صمیمیت و محبت شده است.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی سربلند، موفق  پرورش دهنده دلیرمردان غیورمردان است که در همه حال مورد توجه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه پیشین مرکز استان و آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج را فرزند دیگری از این استان سپردیم  و حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی این راه را ادامه خواهند داد و توقع داریم استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز پاکدستان و غیور مردان در نماز جمعه پیش تاز باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت