پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1398 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 66497

کنگره شهید سپهبد قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره شهید سردار قاسم سلیمانی به همراه نخستین کنگره ۳۷۶ شهید عشایر این استان ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.

صدای جنوب:

احد جمالی اظهار داشت: مکان برگزاری این کنگره یک روزه مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج خواهد بود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، نهادینه کردن هر چه بیشتر فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت و ارزش های ناب دوران هشت سال دفاع مقدس بین قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری در این کنگره برگزار می شود.

جمالی عنوان کرد: این کنگره به طور زنده و مستقیم از طریق شبکه استانی دنا و برخی شبکه های سراسری پخش می شود و سخنران ملی آن نیز سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور است.

وی ابراز داشت: راه شهیدان باید تا همیشه تداوم داشته باشد و این امر مهم نیز با فرهنگ سازی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده آنان محقق می شود.

جمالی از دستگاه های مختلف اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خواست برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره همکاری لازم را با سپاه فتح استان داشته باشند.

وی گفت: انتظار می رود که مسؤولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به طور گسترده در این کنگره حضور یابند.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت