پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1398 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 66500

فرماندار کهگیلویه:

فعالیت مدیران رصد می شود/رقابت یک طرفه خوب نیست/هرگونه عزل و نصب تا پایان انتخابات ممنوع است

فرماندار کهگیلویه در نشست شورای اداری این شهرستان سخنان مهمی ایراد کرد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه با تسلیت  شهادت سردار جاودان جهان اسلام سردار قاسم سلیمانی  گفت : خون این شهید عزیز باعث ایجاد برادری شد و خار بر دلها نشاند و باعث ایجاد وحدت و اتحاد شد.

به گزارش صدای جنوب، علی رضا اتابک  با تقدیر از حملات سپاه به امریکا گفت  : این پیروزی مرحمی بر زخم ملت متحد و عزادار ایران  شد و  حضور مردم در صحنه تشییع سردار سلیمانی نمود مشارکت ملت در سرنوشت کشور است  و روشنگری های مقام‌معظم رهبری در نماز جمعه این هفته  به خوبی این شرایط را تبیین  کرد .

اتابک گفت : قدر وحدت ملت را بدانیم که قطعا به پیشرفت و بالندگی کشور کمک می کند و قطعا مشارکت مردم در انتخابات نشان پایبندی آنها به نطام است و همه ما در این مورد اتفاق نظر داریم یعنی اینکه در واقع بحث مشارکت مردم در حضور آنها در صحنه های مختلف تاییدی بر همه پرسی و دموکراسی بودن نظام است و باید همه جریانات سیاسی حضور فعالی داشته باشند تا اسیبی به نظام وارد نشود وبهانه ای دست دشمن داده نشود.

رییس شورای اداری کهگیلویه افزود ؛ انتخابات فرایندی دارد و تا الان   تمام فرایند به درستی انجام  و به درستی مدیریت  شد‌ ، از روزی که  ثبت نام شروع شد و هیات اجرایی تشکیل شد تا امروز الحمدالله همه امورات به درستی سپری شد و نهایتا نتایج تایید صلاحیت ها اعلان شد و در کمترین زمان ممکن در اختیار کاندید ها قرار گرفت و هفده نفر تایید صلاحیت شده نامه تاییده خود را بدون درج پیشوند و پسوند خاصی برای حوزه انتخابیه کهگیلویه  دریافت کردند.

علی رضا اتابک گفت : بازار رقابت های انتخاباتی  با فرایند انتخابات فرق دارد و تا امروز وضعیت ادارات ما در تمامی موارد در بحث انتخابات منطبق بر قانون و تمام موازین قانونی  را رعایت کردند و اگر مشکلی وجود داشته باشد قطعا برخورد خواهیم کرد.

وی افزود : زمان انتخابات تمام میشود و سعی کنید خود را برای کسی نفروشیم و قطعا فرمانداری و ادارات ما ادم هیچ کسی نخواهند بود چون مدیر دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند و موظف هستیم از امکانات دولت و نطام صیانت کنیم و رقابت انتخاباتی در محیط ادارات نباید مطلقا وارد شود و هیچ توجیهی در این مورد قابل قبول نیست.

فرماندار کهگیلویه افزود ؛ کاندیدها وعده غیر ممکن ندهند چون این وعده ها برای نظام و دولت بار ایجاد می کند و اساسا عمل به برخی وعده ها ممکن نیست و فردا ممکن است برای دولت و نظام  ایجاد اشکال کند‌.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد  : امکانات دولت و نظام برای انجام صحیح  انتخابات وبرای مردم و منافع عمومی است و بدانید تمام کار ما انتخابات نیست و نباید مطلقا خدمت به  مردم تعطیل شود.

رییس شورای اداری افزود  : در همین مدت پروژه های عمرانی به خوبی انجام می شود و دستگاه های خدمات رسان در آستانه جشن بزرگ انقلاب آمادگی کامل داشته باشند تا بتوانیم برخی پروژه ها را افتتاح کنیم  و  قطعا تا پایان انتخابات هیچ عزل و نصبی نداریم و تمام مدیران موظف به رعایت این موارد هستند.

علی رضا اتابک گفت : دستگاه های اجرایی حق ندارند در افتتاحیه ها و پروژه ها از کاندیدها دعوت کنند که قطعا تخلف مخسبوب می شود و سعی کنید در فضای ملتهب انتخابات برچسبی به شما زده نشود ، مدیران مراقب باشند و به سمت و سوبی نروند که ایجاد شائبه شود .

وی ضمن تاکید بر عدم وجود کنده کاری در سطح معابر و خیابان ها در ایام انتخابات و نوروز گفت : دوربین های بانک ها و مراکز امنیتی و اقتصادی در زمان انتخابات  فعال باشند؛ تا  امروز جلوی هر گونه تخلفی گرفته شد و مدیران بدانند هر گونه مشکلی رصد خواهیم کرد .

اتابک با ذکر این نکته که تا امروز هیچ مشکلی در فرایند انتخابات نداشتیم گفت : امنیت اصل اساسی و مهمی برای ماست و نباید مردم از قبل انتخابات آسیبی ببیند ، لازم بود فضا انتخابات با حضور همه گروه ها و جریانات سیاسی  رقابتی بود که رقابت یک طرفه خوب نیست و اگر فضای انتخابات رقابتی بود مردم بهتر می توانستند انتخاب کنند.

وی افزود ؛ جرائم انتخاباتی رصد می شود و مدیران بدانند برای هر جرمی تعزیزی وجود دارد و مدیران ادارات ابدا به سمت و سوی حاشیه نروند و  تمام کمیته تمام وقت فعال و رفتار های مدیران  رصد می شود.

اتابک گفت : انتخابات باید در تراز نطام جمهوری اسلامی باشد و نتیجه انتخابات هر چه باشد نظر مردم  و محترم است و اگر کسی تخلفی دید یا اشکالی ، سریعا گزارش دهند تا پیگیری و برخورد شود.

رئیس شورای اداری کهگیلویه گفت : فضای شهرستان را آلوده نکنیم و باید بدانیم بخشی از اشکالات متوجه ماست ،  سعی کنیم فضای شهرستان ارام و بدون حاشیه باشد و تلاش کنیم از الودگی ها سیاسی و التهابات دوری و فرهنگ گفتگو را تقویت کنیم .

اتابک در پایان تاکید کرد که زمان انتخابات بالاخره تمام میشود و ما در کنار هم هستیم وکنار هم خواهیم بود ، دولت مجری و مجلس قانون گذار باید مچلس قانون خوب تصویب کند و دولت به درستی اجرا کند تا مشکلات مردم حل شود و نهایتا  نتیجه انتخابات برای ما اصلا مهم نیست و هر کسی نماینده شهرستان باشد برای مجموعه دولت تفاوتی  ندارد.صبح خرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت