پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1398 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 66774

امام جمعه یاسوج:

تشنج آفرینی کاندیداها به ضرر وحدت مردم است

امام جمعه یاسوج گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند وعده‌ها باید عاقلانه و منطقی و منصفانه و واقعی باشد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا اظهار کرد: آن حضرت مقام و جایگاه والایی دارند همسر ولایت؛ مادر امامت و دختر نبوت هستند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به فرمایشات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل اشاره کرد و گفت: رهبری مطالب مهمی را بیان فرمودند از جمله این که در هفته‌های اخیر دو ایام‌الله داشتیم.

وی با بیان این چند ایام‌الله اظهار کرد: بی‌شک موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد یوم‌الله بود و همچنین تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی که انقلاب و نظام را بیمه کرد.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به همراهی اروپایی‌ها با آمریکایی‌ها در تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این بیانگر خلف وعده و دروغگویی آن‌هاست همچنان که در طول تاریخ از سوی اروپایی‌ها مخصوصا انگلیسی‌ها شاهد توطئه‌ها و خلف وعده‌های زیادی از سوی استعار پیر انگلیس بوده‌ایم.

وی به خیانت‌هایی که اروپا و امریکا در حق ملت و کشور ایران کرده‌اند اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب هم بارهای بار به این موضوع اشاره کرده‌اند که نباید به این‌ها اعتماد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع نمازگزاران یاسوجی در مصلای امام خمینی این شهر به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها ۴ هفته دیگر به برگزاری انتخابات وقت داریم و پیش‌بینی می‌شود که مردم استان همچون گذشته حضور پر شور در انتخابات داشته باشند.

حسینی چند توصیه انتخاباتی کرد و در همین خصوص افزود: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند وعده‌ها باید عاقلانه و منطقی و منصفانه و واقعی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه های داوطلبان باید بدون تخریب دیگر نامزدها باشد و از تشنج آفرینی پرهیز کنند که به ضرر وحدت مردم است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت