پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1398 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 66792

امام جمعه گچساران:

اجازه تضعیف نیروهای مسلح را به جیره خواران نخواهیم داد

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه رهبری در نماز جمعه هفته گذشته آیاتی را تلاوت فرمودند و حوادث اخیر کشور را به این آیه ارتباط دادند، بیان کرد: رهبری موضوع صبر و استقامت و شکر گزاری را مطرح نمودند و بیان داشتند ملت سرافراز و آبرومند ایران اسلامی به حمدالله هم صبور و هم شکور هستند.

صدای جنوب:

 حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی این هفته با دعوت و توصیه خود و نمازگزاران ر به رعایت تقوایی الهی و پرهیز و اجتناب از گناهان گفت: تقوا راه رسیدن به خداوند است.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری عنوان کرد: بعد از چند سال توفیقی بود تا مقام معظم رهبری نماز جمعه تهران را اقامه فرمودند.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه رهبری در نماز جمعه هفته گذشته آیاتی را تلاوت فرمودند و حوادث اخیر کشور را به این آیه ارتباط دادند، بیان کرد: رهبری موضوع صبر و استقامت و شکر گزاری را مطرح نمودند و بیان داشتند ملت سرافراز و آبرومند ایران اسلامی به حمدالله هم صبور و هم شکور هستند.

حجازی با اشاره به اینکه رهبری بیان داشتند که در هفته‌های اخیر حوادث تلخ و شیرینی رخ داد، ابراز کرد: رهبری بیان داشتند که در ایران و عراق دهها میلیون انسان شهید سرفراز ما شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش  را بدرقه و در تشییع جنازه شرکت کردند که در این باره رهبری اذعان داشت در هیچ نقطه‌ای از جهان این گونه جمعیتی اجتماع نکرده است.

 حجازی با اشاره به بیانات رهبری  تصریح کرد: مقام معظم رهبری  بیان داشتند به غیر از قدرت دست خدا چه کسی می‌توانست این همه انسان را با این اشک، سوز و عشق به میدان بیاورد.

وی با اشاره به دیگر بیانات رهبری ابراز کرد: رهبری فرمودند براداران سرفراز و آبرومند و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما به پایگاه آمریکا مقتدرانه موشک زدند و هیبت و هیمنه آمریکا را در جهان خرد کردند و این هم از ایام الله است.

امام جمعه گچساران با اشاره به دیگر بیانات رهبری در زمینه حادثه دلخراش و نگران کننده سقوط هواپیما گفت: رهبری بیان داشت که این یک حادثه تلخی بود که دل ما را سوزاند و من بار دیگر از همین جا با خانواده‌های این مصیبت همدردی می‌کنم و تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: اما برخی از رسانه ها سعی کردند این قضیه را به گونه‌ای نمایش دهند که مردم ایام الله اخیر را به فراموشی بسپارند.

حجازی عنوان کرد: رهبری بیان داشتند برخی به دنبال این بودند که این عظمت یکی از ایام الله است را به فراموشی بسپارند.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند گاهی یک جوانی از روی نادانی فریب بخورند و دست به کارهایی بزنند اما برخی هم جوان نیستند و حاضر نیستند منافع ملی را درک کنند، یعنی اینکه برخی از افراد دقیق عین خواست آمریکا عمل می‌کنند.

حجازی اظهار کرد: برخی ها تلاش می‌کنند که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما را تضعیف کنند. ‌

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که مانند نیروهای سپاه پاسداران، نیروهای مسلح ، نیروی انتظامی و ارتش ما و بسیج ما در هیچ جای این جهان وجود ندارد و این اوج عزت ماست.

حجازی خاطرنشان کرد: ما هیچ وقت اجازه نخواهیم داد که جیره خواران بخواهند نیروهای مسلح را تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: حال می‌گویند اگر جانشین شهید سردار سلیمانی بخواهد مانند ایشان عمل کند ما او را ترور خواهیم کرد که ما در جواب به آنها می‌گوییم شما غلط می‌کنید.

امام جمعه گچساران افزود: سردار سلیمانی بایستی روزی به شهادت می رسید و اوج عزتش این بود که به مقام شهادت نائل آمد.

وی در ادامه به هفته پاک اشاره کرد و گفت: هوای پاک به معنای اینکه زمین و هوای پاک هر دو بایستی پاک باشند.

حجازی ادامه داد: همه ما در حفظ محیط زیست مسوول هستیم و در حفظ و نگهداری آن باید کوشا باشیم.

امام جمعه گچساران به مناسبت دیگر اشاره کرد و افزود: چهارشنبه هفته آینده سالروز شهادت حضرت فاطمه ((س)) است  و از فردا شب در مصلی گچساران پنج شب مراسم دهه آخر فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام فرشاد یزدی بعد از اقامه نماز مغرب و غشا برگزار خواهد شد.

حجازی خاطرنشان کرد: سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان را یاری کنید چرا که آنان  بردران دینی ما هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت