پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1398 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 66838

راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد/غضنفر آرام:دغدغه رونق تولید داریم

یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه‌های اقتصادی رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و همچنین برنامه ریزی لازم برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال در استان است.

صدای جنوب:

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقرار و فعالیت پنجره واحد سرمایه گذاری، گفت: دغدغه رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان را داریم.

غضنفر آرام اظهار داشت: پنجره واحد سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل اقتصادی و امور دارایی این استان با تمام تجهیزات لازم و کافی پذیرای سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: پنجره واحد سرمایه گذاری فرصت ممتاز و ویژه‌ای برای سرمایه گذاران بوده تا با کاهش فرایند بروکراسی اداری و تاخیر بتوانند هرچه سریعتر و راحتر نسبت به انجام امورات  در راستای اخذ مجوزهای سرمایه گذاری اقدام کنند.

آرام با اشاره به اینکه طرح پنجره واحد سرمایه گذاری با هدف ایجاد بستر مناسب، تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است، ادامه داد: پنجره واحد سرمایه گذاری بصورت فیزیکی راه اندازی و فعال و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مرکز خدمات سرمایه گذاری مستقر و پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در روند اخذ مجوزها صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در خصوصی سامانه‌های پیشخوان مجوزهای کشور (دادور و یاور) سامانه یاور (میز خدمت مشاوره کسب و کار) سامانه دادور یا سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار و سایر اقدامات در استان صورت می‌گیرد.

آرام عنوان کرد: نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در راستای مشاوره, راهنمایی و همچنین تسهیل در امورات مربوط به صدور مجوزها برای سرمایه گذاران داخلی به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود

وی افزود: برای رسیدگی به مشکلات و رفع موانع سرمایه گذاران تصمیمات و برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته و تمام تلاش و همت ما  بر این است که بتوانیم برای بهبود فضای کسب و کار و همچنین راه اندازی چرخه تولید اقدامات لازم را با برنامه ریزی صحیح انجام دهیم.

آرام تاکید کرد: در وضعیت فعلی که در شرایط حساس اقتصادی قرار داریم و همچنین با توجه به تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری برعلیه کشور، بیش از هر زمان دیگری نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر در راستای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان داریم.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه‌های اقتصادی رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و همچنین برنامه ریزی لازم برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال در استان است.

آرام از آمادگی مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان برای حمایت ویژه از سرمایه گذاران و متقاضیان تولید در استان و همچین در اختیار قراردادن تسهیلات مناسب جهت سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: تمام همت و تلاش اداره کل امور مالیاتی و مجموعه کارکنان آنها بر وصول مالیات پیش بینی شده در سال ۹۸ بوده که این موضوع تا این موقع سال محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه استان دارای ظرفیت‌ها و منابع  مناسب در زمینه گیاهان دارویی و صنایع دستی و همچنین کاشت و برداشت انواع میوه‌ها است، تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت‌های برای افزایش صادرات ضروری است.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت