پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1398 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 66851

آخرین جزئیات مشمولین استخدام نهضت سوادآموزی در استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:پس از اعلام طرح الحاق یک ماده به قانون مشمولین استخدام نهضت سوادآموزی مبنی بر دارندگان سوابق بین سالهای ۷۹تا۹۲این تعداد با تشکیل پرونده وبررسی مشمول این طرح شدند.

صدای جنوب:

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: مشمولان کسانی هستند که در فاصله زمانی اعلام شده در۲سال متوالی یا ۲دوره بیش از۲ نفر را زیر پوشش سوادآموزی قرار داده ویا با یک دوره فعالیت در این فاصله در سالهای اخیر با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند.

وی گفت: برخی از آنان در سامانه سوادآموزی بعنوان مشمول طرح اعلام شده وتعدادی نیز مدارک ومستندات اعلام شده را در قالب پرونده ارائه دادند که در کمیسیونهای شهرستانی واستانی بررسی وپس از تأئید به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال شد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: در مرحله اول با حضور کارشناسان وزارت آموزش وپرورش ونهضت سوادآموزی ۲۲۷نفر پرونده ودر ۲مرحله بعد با انتقال پرونده ها به تهران ودر سازمان نهضت سوادآموزی به ترتیب ۱۰۷و۱۵۳پرونده تأئید نهایی شد.

وی گفت: باقی مانده پرونده ها شامل مشمولانی است که تا قبل از برگزاری آزمون مدرک فوق دیپلم به بالای خود را ارئه دهند وبزودی تاریخ تشکیل پرونده آنها اعلام می شود.

خواهش نیک با اشاره به سئوالات مکرر برخی مشمولان مبنی بر منابع آزمون وزمان آن گفت: منابع پیش از این اعلام شده ودر سایتwww.savad.kb.medu.irموجود ازتاریخ وزمان آزمون وآئین نامه اصلی آن اعلام نشده  وبه محض اعلام علاوه بر اطلاع رسانی از طریق رسانه ها از طریق سایت آموزش وپرورش استان ومعاونت سوادآموزی اعلام می شود.

وی گفت: براساس مصوبه پذیرفته شدگان آزمون در دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان شرکت می کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه برخی مشمولان در مورد حذف آزمون وخبرهایی در فضای مجازی در این زمینه به ادارات مراجعه می کنند گفت: تاکنون هیچگونه بخشنامه ونامه وخبری مبنی بر حذف آزمون نیروهای نهضت سوادآموزی مشمول به استانها اعلام نشد وآموزش دهندگان خبرها را از خبرگزاری های رسمی وسایتهای آموزش وپرورش ومعاونت سوادآموزی دریافت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت