پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1398 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 66855

دود سفید از مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بلند شد/انتخاب هیئت رئیسه و ضرورت هماهنگی و ساماندهی بیشتر بین احزاب

شورای اصلاح طلبان کهگیلویه برگزار و اعضای هیئت رئیسه این شورا انتخاب شدند.

صدای جنوب:

شورای شهرستانی اصلاحات با حضور احزاب اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه (مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه) و با مدیریت آقایان جاوریانی مسئول امور شهرستان های شورای سیاستگذاری اصلاحات استان برگزار گردید که جلسه پس از صحبت های آقایان جاوریانی و لاهوتی بطور رسمی آغاز بکار کرد و در ادامه مسئولین و نمایندگان رسمی احزاب به بحث و بررسی پیرامون مسایل سیاسی روز پرداخته و پس از تبادل نظر ، هیات رئیسه به شرح زیر انتخاب شدند؛
۱_ مهندس مسلمی بعنوان رئیس مجمع اصلاح طللبان  کهگیلویه بزرگ
۲_ خداکرم دهقان بعنوان نائب رئیس اول
۳_  کوروش فتحی بعنوان نائب رئیس دوم
۴-ایرج اقبال فر بعنوان دبیر شورا
۵_ فرشید عزیزی بعنوان سخنگوی مجمع در ادامه این نشست همه اعضای شورا پایبندی خود نسبت به شورای شهرستانی اصلاحات اعلام داشته و بررسی و رصد تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب را تا آخرین روز اعلام نظر قطعی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان در دستور کار خود قرار دادند.
در این نشست و در پایان نیز مصوب گردید شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان با هم این اعضا و ترکیب جهت هماهنگی و ساماندهی بیشتر بین احزاب و حمایت از اصلاح طلبان پس از انتخابات و بصورت دائم به فعالیت خود ادامه دهد.
سرنوشت انتخابات در صورت بود و نبود کاندیدای اصلاح طلب
 یکی از تعیین کننده ترین آرای انتخاباتی در چهار شهرستان حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، آرای اصلاحات است که در صورت عدم تایید صلاحیت هیچکدام از کاندیداهای موجود ، می تواند تعیین کننده پیروز انتخابات از میان کاندیداهای موجود باشد.
بنابر این گزارش ، به نظر می رسد پس از تشکیل این شورا و تعیین سیاست گذاری از تفرق آرا جلوگیری خواهد شد و از این پس سهم این طیف در آینده سیاسی کهگیلویه شفاف تر و سهم انان در مدیریت شهرستان به صورت رسمی و از طریق کانال این شورا خواهد بود.
 آنگونه که شواهد نشان می دهد اصلاح طلبان کهگیلویه بزگ چراغ سبزی دریافت کرده اند که در این شرایط و دو هفته قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی اقدام به تشکیل شورای اصلاح طلبان نموده اند و باید پذیرفت این اقدام ضروری تحولی مثبت در اردوگاه اصلاح طلبان است که سالها شاهد انشقاق ناخواسته بوده اند.
اما دو گزینه برجسته این روزهای انتخابات که اتفاقا از طیف اصولگرایان هستند (سید محمد موحد و عدل هاشمی پور) چشم امید و بیم شان متوجه رای گروه اصلاحات است که اگر منسجم و یکپارچه مطابق با نظر شورا عمل کنند مطمئنا هم در تعیین کاندیدای پیروز نقش خواهند داشت و هم در اثرگذاری مدیریت استان و شهرستان پس از انتخابات تاثیر بسزایی خواهند داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت